Lukilock Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, emne tittelen sier det meste.. Når starter billett utsalget for TG08? Har tenkt meg dit da, og jeg skal legge inn når det begynner på kalender`n slik at jeg har sikra meg billett. Sempron Lenke til kommentar
ZuPraN Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hm, er det ikke rundt desember? husker ikke, men Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 1 Desember tenker jeg... Lenge til ihvertfall! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Haha, hvis du begynner å tenke på det i november er du garantert en billett 8343795[/snapback] Hvet ^^ men jeg komm på det nå, så jeg ville bare ha et svar Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 på TG 07 var jeg en av de siste som fikk billet ifølge en side med en statisk jeg fikk av en kammis, jeg var nervøs, for rett etter at jeg hadde bestilt stod det "0 billeter igjen" men jeg kome igjennom! håper det ikke skjer med dere på TG 07! for jeg hadde nesten hjerte infark da! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor kjapp må man vere for å få billett (er)? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) i år så melde mann seg på et lotteri system, så ble du gitt et kø nummer vis jeg ikke husker feil, så bare hold deg på www.gathering.org i desember ^^ Endret 15. mai 2007 av Belfez Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 i år så melde mann seg på et lotteri system, så ble du gitt et kø nummer vis jeg ikke husker feil, så bare hold deg på www.gathering.net i desember 8613517[/snapback] http://www.gathering.org Det er .org, ikke .net! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Var det sånn at alle bilettene var utsolgt på 5minutter? eller kansje en hel måned? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ånei... Det tok isåfall flere måneder... Husk, at det er et lotterilignende system, så det tar flere måneder før alle billettene er utsolgt.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Husk at det ikke bare har med når billettene blir solgt ut. Billettene kommer på salg alt fra desember til utover i januar. Det er et lotteri system, så man får en tilfeldig plass i køen når billettsalget åpner. Hvis man ikke var med i lotteriet, så kommer man automatisk bakerst, og køen kan være opp i mot 2000-3000 i begynnelsen. Så tar noen få uker før billettene er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Regelen i alle år har vel egentlig vært at de som vil ha billetter, får tak i. Dette er ikke noe å bekymre seg nevneverdig over, bare du følger med på www.gathering.org fra november/desember vil du få beskjed i god tid om når billettene blir lagt ut, og du vil neppe har problem med å sikre deg billett(er). Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 for ikke å nevne at i mars så er det ganske mange som selger billetten sin igjen.(gathering.org) Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Altså, det er jo bare å følge med på gathering.org sånn rundt november / desember. Så står det ganske lenge før når datoen før køsystemet begynner. edit: leif Endret 23. mai 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Systemet er enkelt og genialt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå