Nizzen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg fikk mail at jeg ikke kunne få varene. Ikke at det var uventet da. 8350440[/snapback] Jeg sier bare EID Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 *klipp* Nope men en eller annen må jo få det engang... 8350424[/snapback] Nei. Feil. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg bestilte hos Techlife og ble sjokka når jeg ikke hadde fått mail fra dem i dag. Så logga jeg meg inn og så at de bare har kansellert ordren uten å gi meg beskjed engang... virkelig særiøst! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Samme her, kansellert uten noe varsel. Dårlig kundebehandling, er jo tross alt de som har gjort feilen her. Hadde ikke kosta de mange kaloriene og sende ut en mail. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Vel, dere var jo såpass spente på om dere kom til å få noe på tross av at dere visste at det var for godt til å være sant, så dere sjekka det jo selv. Kalorier spart. Jeg vil heller kalle dere dårlige kunder enn å klage på kundebehandlinga. mine 2 øre. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 mine 2 øre. 8355059[/snapback] Du sikter til det amerikanske utrykket "my 5 cents"? Da er det mine 0.30495 kroner. *pirke* Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) mine 2 øre. 8355059[/snapback] Du sikter til det amerikanske utrykket "my 5 cents"? Da er det mine 0.30495 kroner. *pirke* 8355091[/snapback] Det er faktisk: My two cents Trur jeg Eller ikke. Vetta faen. Endret 10. april 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bestandig artig å se folk hive seg over noe som opplagt er en feilprising. At dere gidder. Dere lager bare mer jobb for både dere selv og de aktuelle websjappene. 8343892[/snapback] Det er jo halve poenget. Lage masse arbeid for dei. Angrer litt på at eg valgte og kjøpe 10 disker i ein ordre og ikkje 10-20 ordrer. Koster da vel litt for dei med visa betaling? Får jammen håpe det. Enten får dei ha rett priser ellerså kan dei legge ned. Det er ikkje første gangen dei der har feil priser. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Det er jo halve poenget. Lage masse arbeid for dei. 8355171[/snapback] Ja de setter nok veldig pris på masse ekstraarbeid fordi leverandøren deres har feil i varesystemet sitt. Alle butikker har feil priser innimellom. Gå og krangle på Kiwi, Rimi, Elkjøp, Cubus eller Platekompaniet hvis dere synes det er så hysterisk morsomt. Det skulle være mer enn nok å ta av til å fylle fritiden. Det finnes vel knapt nok en butikk med et visst antall varer som ikke har en håndfull feil. Eller er det kanskje ikke så moro når det krever litt mer innsats enn å trykke på noen taster for å være drittsekk og lage jobb for andre? Endret 10. april 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
A14 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Å guuuuuuuud så genialt det hadde vert hvis dere fikk varene til den xtremt billige prisen!!! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mine 8 disker ble sendt i dag. Betalte med Mastercard. Siden dette er et kredittkort og ikke et debetkort så tok mastercard opp dette med leverandøren. Leverandøren hadde ikke noe å stille opp med imot mastercard og de valgte derfor å gi meg disse diskene til annonsert pris. Du stiller sterkere når du bruker kredittkort under netthandel. Hvis noen her synes de har blitt urettferdig behandlet så skal jeg dele ut 4 av diskene gratis. Bare legg inn navn og adresse. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Nå tuller du Kansje ikke så lurt og skrive adresse her Endret 10. april 2007 av 93Matt93 Lenke til kommentar
M4c Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mine 8 disker ble sendt i dag. Betalte med Mastercard. Siden dette er et kredittkort og ikke et debetkort så tok mastercard opp dette med leverandøren. Leverandøren hadde ikke noe å stille opp med imot mastercard og de valgte derfor å gi meg disse diskene til annonsert pris. Du stiller sterkere når du bruker kredittkort under netthandel. Hvis noen her synes de har blitt urettferdig behandlet så skal jeg dele ut 4 av diskene gratis. Bare legg inn navn og adresse. 8355682[/snapback] Et ikke helt vellykket måte å spøke på? Don´t feed the troll, allesammen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mine 8 disker ble sendt i dag. Betalte med Mastercard. Siden dette er et kredittkort og ikke et debetkort så tok mastercard opp dette med leverandøren. Leverandøren hadde ikke noe å stille opp med imot mastercard og de valgte derfor å gi meg disse diskene til annonsert pris. Du stiller sterkere når du bruker kredittkort under netthandel. Hvis noen her synes de har blitt urettferdig behandlet så skal jeg dele ut 4 av diskene gratis. Bare legg inn navn og adresse. 8355682[/snapback] Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mine 8 disker ble sendt i dag. Betalte med Mastercard. Siden dette er et kredittkort og ikke et debetkort så tok mastercard opp dette med leverandøren. Leverandøren hadde ikke noe å stille opp med imot mastercard og de valgte derfor å gi meg disse diskene til annonsert pris. Du stiller sterkere når du bruker kredittkort under netthandel. Hvis noen her synes de har blitt urettferdig behandlet så skal jeg dele ut 4 av diskene gratis. Bare legg inn navn og adresse. 8355682[/snapback] Screenshot, or it didn't happen! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Glemte den viktigste linjen, -Jeg tar forbehold om trykkfeil- Når jeg tenker meg om så var denne spøken kanskje litt smakløs. Hardwarekåte nerder skal en vel ikke spøke med? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Aww you #¤%&/(/&% lol sendte PM med en gang jeg Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Aldri sett denne tråden før nå, sittet og lest igjenom hver eneste post. Var ganske tydlig at de ikke skulle får noe men kan ikke klandre dem for å prøve.... Edit: å jeg skal spise mitt nye fine logitech g15 tastatur.... Endret 10. april 2007 av vikke-viking Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 nettbutikkene blir jo mer oppmerksomme på slike feil fremover nå så, kan vel si at dette var og litt positivt? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Mine 8 disker ble sendt i dag. Betalte med Mastercard. Siden dette er et kredittkort og ikke et debetkort så tok mastercard opp dette med leverandøren. Leverandøren hadde ikke noe å stille opp med imot mastercard og de valgte derfor å gi meg disse diskene til annonsert pris. Du stiller sterkere når du bruker kredittkort under netthandel. Hvis noen her synes de har blitt urettferdig behandlet så skal jeg dele ut 4 av diskene gratis. Bare legg inn navn og adresse. 8355682[/snapback] Du hadde vell ikke tilfeldig mest innlegg i humor kategorien i følge profilen men jeg har fått ordrebekreftelse på diskene, og siden har jeg ikke hørt ett pip... så gudene vite hva som sjer med mine 300spenn (det er låv å prøve, det værste som sjer er jo at pengen kommer tilbake) Endret 11. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå