Gå til innhold

250 gb til 16 kr? What?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dere gjort dette også? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/10/497328.html

Enkelte utviser en litt usmakelig gribb-mentalitet når disse tingene skjer. Alle er klar over at det er en feil, bestiller og blir sure og klager når ordren blir kansellert. Noen sier endog at de skal gi butikken 1 poeng i webshopguiden.

Merkelige holdninger..

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar

Enig med Ar`Kritz. Alle her VET at det er feilpriset og kaster bare bort masse tid for folkene som jobber i disse firmaene. Jeg jobber selv i denne bransjen, og er direkte innvollvert i mange av disse sakene. Normalt sett sørger jeg for å legge inn navnene til alle som lager for mye "hassel" av disse sakene inn i en fil jeg har, og når disse dukker opp et annet sted senere kan det godt hende jeg finner på noe tull med leveringa som en liten hevn for tiden jeg kastet bort... :-)

Lenke til kommentar
Enig med Ar`Kritz. Alle her VET at det er feilpriset og kaster bare bort masse tid for folkene som jobber i disse firmaene. Jeg jobber selv i denne bransjen, og er direkte innvollvert i mange av disse sakene. Normalt sett sørger jeg for å legge inn navnene til alle som lager for mye "hassel" av disse sakene inn i en fil jeg har, og når disse dukker opp et annet sted senere kan det godt hende jeg finner på noe tull med leveringa som en liten hevn for tiden jeg kastet bort... :-)

8349966[/snapback]

Haha, så ond du er :tease:

Lenke til kommentar
Hadde dere gjort dette også? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/10/497328.html

Enkelte utviser en litt usmakelig gribb-mentalitet når disse tingene skjer. Alle er klar over at det er en feil, bestiller og blir sure og klager når ordren blir kansellert. Noen sier endog at de skal gi butikken 1 poeng i webshopguiden.

Merkelige holdninger..

8349850[/snapback]

Helt klart!

Skal ikkje si i klartekst kva eg meiner, da ville eg sikkert bli både utestengt og saksøkt :tease:

Lenke til kommentar

Merkelige holdninger..

8349850[/snapback]

Helt klart!

Skal ikkje si i klartekst kva eg meiner, da ville eg sikkert bli både utestengt og saksøkt :tease:

8350136[/snapback]

for din sikkerhet, anbefaler jeg da, ikke skriv noe somhelst. :whistle:

Lenke til kommentar
Får dere diskene til den prisen skal jeg spise tastaturet mitt!

8343829[/snapback]

Ser ut til at det blir kjøttkaker til middag idag ;)

8350221[/snapback]

Du må nok desverre spise det :p

8350380[/snapback]

Har du fått dem allerede? :p

Endret av Megvel
Lenke til kommentar
Får dere diskene til den prisen skal jeg spise tastaturet mitt!

8343829[/snapback]

Ser ut til at det blir kjøttkaker til middag idag ;)

8350221[/snapback]

Du må nok desverre spise det :p

8350380[/snapback]

Har du fått dem allerede? :p

8350392[/snapback]

Nope men en eller annen må jo få det engang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...