Gå til innhold

250 gb til 16 kr? What?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har noen tenkt på at dette også kan være en sleip måte å få masse gratis oppmerksomhet? De butikkene det gjelder er i sin fulle rett til å kansellere ordrene, om noen tror de får diskene til 16kr stykket så er de så dumme at det ikkje ligner noenting :roll:

Men de butikkene det gjelder har også fått masse oppmerksomhet og reklame, helt gratis. Genialt med ett slikt stunt i ny og ne spør du meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Juridisk sett skal du få varen til angitt pris, enda butikken har skrevet de endrer uten bekjymringer. Har bestilt 4stk 320gb go en kompis 4stk 320gb til 227kr hos techlife.no, betalt med visa seff. Å pengene er allerede trukket så techlife kan bare drømme om 'inkasso'!

8347328[/snapback]

etter det jeg husker å ha sett/hørt, er det når prisen ikke avviker for mye.

en HD på 250GB til 16kr er usannsynlig, og da tror jeg de med god sammvittighet kan trekke tilbake orderen, men hvis prisen hadde vert et par lapper under egentlig pris, så kunne de ikke ha gjort noe, da det kunne se ut som en vanlig pris for en som ikke er vandt med dette.

Lenke til kommentar

Makan til innlegg fra poppetull skal man lete lenge etter. Dette blir 3 meningsløse innlegg bare i dag.

Tror alle som bestiller seg disker til slik usansynlig lav pris får seg en overraskelse om de trir de skal få dem til den prisen de håper.

Markedsføringslovgivningen har klausuler der selgere slipper å selge til priser som er "klare feilprisinger"..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Må bare krangle med de, hvis dere får mail at ordren ikke blir godkjent. Dere kommer sikkert ingen vei med det da men :p

Lenke til kommentar
Dette kan ikke regnes som villedende priser når det står TILBUD ved siden av prisen? Host, host.

http://img300.imageshack.us/img300/3613/untitledkx8.png

8347822[/snapback]

Dette er jo en IDE 80GB disk.

80GB er jo fryktelig lite (for meg ivvertfall), og når det står 23kr (TILBUD), så da ser ikke prisen villedenes ut for meg...

Så denne er sikkert bare noe de vil ha ut av lageret.

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Dette kan ikke regnes som villedende priser når det står TILBUD ved siden av prisen? Host, host.

8347822[/snapback]

Dette er jo en IDE 80GB disk.

80GB er jo fryktelig lite (for meg ivvertfall), og når det står 23kr (TILBUD), så da ser ikke prisen villedenes ut for meg...

Så denne er sikkert bare noe de vil ha ut av lageret.

8347930[/snapback]

Ja. 80 gb idag er nesten ingenting. Når kommer hd-dvd disker på 20 gb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...