B4stian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tviler på at bestillingen min går igjennom, men jeg skal hvertfall lage problemer for de... gang på gang skjer dette uten at de forandrer en skit! De ber jo om en haug med bestillinger og klager. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION" 8345393[/snapback] At det er disker beregnet for bruk i harddiskopptakere og lignende. Sannsynligvis helt normale harddisker, kanskje litt ekstra tilrettelagt for kontinuerlig bruk og sterk varme f.eks. 8345467[/snapback] Får jeg bestillte 10 sånna sikkert bare et annet filsystem men det er lett å fixe da Lenke til kommentar
kznostra Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION" 8345393[/snapback] Jeg tror det er harddisken for DVD-opptaker. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION" 8345393[/snapback] Jeg tror det er harddisken for DVD-opptaker. 8345485[/snapback] Men spørsmålet er egentlig kan jeg bruke den i dataen? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir spennende og se om dere får varene Må ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION" 8345393[/snapback] Jeg tror det er harddisken for DVD-opptaker. 8345485[/snapback] Men spørsmålet er egentlig kan jeg bruke den i dataen? 8345515[/snapback] Mest sannsynlig JA! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 På min ordre står det: "Til behandlling" Er vel bare å krysse fingra og håpe på at ordrebekreftelsene blir generert automatisk uten at noe blir stoppa. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 På min ordre står det: "Til behandlling" Er vel bare å krysse fingra og håpe på at ordrebekreftelsene blir generert automatisk uten at noe blir stoppa. 8345566[/snapback] Da kan VI ALLE gå til TV2 hjelper deg det er vel værtfall 50 stk som har bestillt ca her ? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skjønner ikke at dere gidder.. Alle vet at dette er feilprising og at ordrene ikke kommer til å gå gjennom. Takk for at dere gjør deres ytterste for å presse prisene opp på komponenter på generell basis. Synes det er imponerende hvor mange egoistiske mennesker som finnes her i landet, det krever ikke mye mellom ørene for å skjønne at dette går ut over alle andre enn de som eventuellt ville fått de urealistisk billige varene. Heldigvis får forhåpentligvis ingen av dere noenting, da går det iallefall ut over samtlige. Butikkene må betale lønn til de som må rydde opp etter dere.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tror fattern bestilte en del harddisker. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er vel bare å krysse fingra og håpe på at ordrebekreftelsene blir generert automatisk uten at noe blir stoppa. 8345566[/snapback] Amen, får håpe at det går automatisk. Hadde vært greit med de fem harddiskene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skjønner ikke at dere gidder.. Alle vet at dette er feilprising og at ordrene ikke kommer til å gå gjennom. Takk for at dere gjør deres ytterste for å presse prisene opp på komponenter på generell basis. Synes det er imponerende hvor mange egoistiske mennesker som finnes her i landet, det krever ikke mye mellom ørene for å skjønne at dette går ut over alle andre enn de som eventuellt ville fått de urealistisk billige varene. Heldigvis får forhåpentligvis ingen av dere noenting, da går det iallefall ut over samtlige. Butikkene må betale lønn til de som må rydde opp etter dere.. 8345590[/snapback] Jeg er helt enig, men la inn en ordre uansett. Har sendt mail på mail før og de beklager ikke hendelsen engang! De bare skylder på feilprising og kansellerer ordren. Når de oppfører sånn så skal jeg hvertfall ikke gjøre det noe enklere for dem. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 2 stk 750Gb disker til den nette sum av 799kr,- Venter i spenning på den. Går nok tvilsomt gjennom. men mann kan da håpe Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skjønner ikke at dere gidder.. Alle vet at dette er feilprising og at ordrene ikke kommer til å gå gjennom. Takk for at dere gjør deres ytterste for å presse prisene opp på komponenter på generell basis. Synes det er imponerende hvor mange egoistiske mennesker som finnes her i landet, det krever ikke mye mellom ørene for å skjønne at dette går ut over alle andre enn de som eventuellt ville fått de urealistisk billige varene. Heldigvis får forhåpentligvis ingen av dere noenting, da går det iallefall ut over samtlige. Butikkene må betale lønn til de som må rydde opp etter dere.. 8345590[/snapback] Jeg er helt enig, men la inn en ordre uansett. Har sendt mail på mail før og de beklager ikke hendelsen engang! De bare skylder på feilprising og kansellerer ordren. Når de oppfører sånn så skal jeg hvertfall ikke gjøre det noe enklere for dem. 8345639[/snapback] Du ødelegger jo igrunn bare for deg selv med å øke arbeidsmengden til butikkene, alle har jo den samme policyen stort sett. Dermed tviler jeg på at du kommer til å få slått noen konkurs eller noe, samtlige nettbutikker kommer bare til å måtte øke prisene, og det er vi vel ikke glad i?? Det er nok godt mulig nettbutikkene kunne håndtert feilprising på en litt mer ydmyk måte. Dog har det i mange av tilfelle jeg har sett før egentlig ikke vært så mye å lure på da "tilbudene" har vert ekstremt urealistiske om man ikke innbiller seg at butikkene har en fortjeneste på varene på flere hundre prosent. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har bestilt, har orderbekreftelse og betalt og trukket med kortet. Blir det sendt ut uten at jeg har fått beskjed så går jeg til rettsak. Det holder IKKE med mail. De må ringe meg og avtale en rabatt eller noe da. Har også screenshot. Sender de ut pakken og krever mer penger etterpå nekter jeg. Sender de den så blir jeg veldig glad. Sendes den ikke så klager jeg på at jeg aldri har fått pakken. 20 disker er bestilt og de skal KREVES! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men siden prisen är så lav så kan det räknas som vilseledande reklame..och då behøver de ikke sende ut varan? Lenke til kommentar
Labov Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva sier egentlig kjøpsloven her? Er det ikke noe om at dersom varen er "åpenbart" feilpriset så har man ikke krav på noe? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du ødelegger jo igrunn bare for deg selv med å øke arbeidsmengden til butikkene, alle har jo den samme policyen stort sett. Dermed tviler jeg på at du kommer til å få slått noen konkurs eller noe, samtlige nettbutikker kommer bare til å måtte øke prisene, og det er vi vel ikke glad i?? 8345724[/snapback] Ja gud prisene kommer nok til å rase til værs nå. Det har vi jo sett utallige ganger før. Spesiellt i databransjen... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Så vidt jeg ser virker det som om en grossist slenger ut feil priser, og at dette forplanter seg til flere av nettbutikkene som bruker den. Det rettes nok opp ganske fort i morgen tidlig. En litt verre konsekvens av dette er at vi får nok en lang tråd her på forumet med pubertal rauting. Could we please not? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå