Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hadde vært digg om alle fikk til den prisen der.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skulle gjerne hatt en større disk eller to, men orker ikke bestille.. Lenke til kommentar
kznostra Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tror neppe det blir noe billig i Norge. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tror neppe det blir noe billig i Norge. 8345130[/snapback] Hva mener du her? OT: Fy F*** så mange som leser denne tråden. Ny rekord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 -like håpløst hver gang en leser en slik tråd... Hvor mye iq skal det til for å forstå at ei nett-sjappe ikke kan selge det så billig, og virkelig tro at "joa, fordi jeg allerede har fått en automatisk bekreftelse, og jeg virkelig tror at det ikke er en urimelig pris", så skal det gå iorden?! Gjentar seg gang på gang, er ikke akkurat få tråder om feilprising på forumet. Og folk lærer aldri... Det "beste" dere eventuellt oppnår på sikt, er vel at samtlige nettsjapper risikerer å ha folk ansatt på heltid for å manuellt legge inn / godkjenne hvert enkelt forbasket produkt, noe som gir oss som forbruker D Y R E R E varer Er en grunn til butikkenes forbehold om feilprising, og hvis en tror en slik pris er innenfor "rimelig" pris for et slikt produkt, og bestiller pga det, burde en kanskje aldri ha noe foran et tastatur å gjøre i utgangspunktet Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tror neppe det blir noe billig i Norge. 8345130[/snapback] Hva mener du her? OT: Fy F*** så mange som leser denne tråden. Ny rekord? 8345157[/snapback] Nei 160 som var i en tråd for en liten stund siden husker ikke hva den gikk ut på 10 innlegg i minutet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 -like håpløst hver gang en leser en slik tråd... Hvor mye iq skal det til for å forstå at ei nett-sjappe ikke kan selge det så billig, og virkelig tro at "joa, fordi jeg allerede har fått en automatisk bekreftelse, og jeg virkelig tror at det ikke er en urimelig pris", så skal det gå iorden?! Gjentar seg gang på gang, er ikke akkurat få tråder om feilprising på forumet. Og folk lærer aldri... Det "beste" dere eventuellt oppnår på sikt, er vel at samtlige nettsjapper risikerer å ha folk ansatt på heltid for å manuellt legge inn / godkjenne hvert enkelt forbasket produkt, noe som gir oss som forbruker D Y R E R E varer Er en grunn til butikkenes forbehold om feilprising, og hvis en tror en slik pris er innenfor "rimelig" pris for et slikt produkt, og bestiller pga det, burde en kanskje aldri ha noe foran et tastatur å gjøre i utgangspunktet 8345213[/snapback] Blir nesten som å si at nettsjapper som sliter med at folk ikke vill ha produktene og sender de inn (angre innen 14dager) gjør at prisene må opp pågrunn av at produktet ikke kan selges som ny vare. Og det fins mange som misbruker dette. Hvorfor ikke kjøpe seg en ny plasma tv på elkjøp til fotball vm eller OL? også levere den inn innen 30 dager og får penga igjen... Lenke til kommentar
kznostra Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tror neppe det blir noe billig i Norge. 8345130[/snapback] Hva mener du her? OT: Fy F*** så mange som leser denne tråden. Ny rekord? 8345157[/snapback] Det er helt umulig å kjøpe hardisken for 16 kr når folk kan betale mye mer for den. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det "beste" dere eventuellt oppnår på sikt, er vel at samtlige nettsjapper risikerer å ha folk ansatt på heltid for å manuellt legge inn... blablabla 8345213[/snapback] Vel, det beste vi kan oppnå er vel å få varen til en billig penge. Har i andre slike tilfeller fått tilbud om varen til redusert pris som kompasasjon for feilprisingen. Så det skader vel ikke å prøve grinebiten? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det "beste" dere eventuellt oppnår på sikt, er vel at samtlige nettsjapper risikerer å ha folk ansatt på heltid for å manuellt legge inn... blablabla 8345213[/snapback] Vel, det beste vi kan oppnå er vel å få varen til en billig penge. Har i andre slike tilfeller fått tilbud om varen til redusert pris som kompasasjon for feilprisingen. Så det skader vel ikke å prøve grinebiten? 8345246[/snapback] Ja såklart 2000 disker til halv pris? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 La dem prøve seg! Det skulle dog forundre meg særdeles om de fikk noe til den prisen. Til dere som er redd dette skal gå ut over dere negativt: Kan det ikke også hjelpe nettbutikker og deres leverandører til å ikke begå feil så ofte, fordi det svir å måtte kanselere/ta i retur bøttevis med bestillinger? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Prøvde å bestille en 750GB til 340kr jeg. Blir spennende å se hva som skjer. Regner ikke med at jeg får den til den prisen akkurat, men vi får nå se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir nesten som å si at nettsjapper som sliter med at folk ikke vill ha produktene og sender de inn (angre innen 14dager) gjør at prisene må opp pågrunn av at produktet ikke kan selges som ny vare. Og det fins mange som misbruker dette. Hvorfor ikke kjøpe seg en ny plasma tv på elkjøp til fotball vm eller OL? også levere den inn innen 30 dager og får penga igjen... 8345236[/snapback] Okey, muligens håpløst valg av eksempel. Anyway, poenget var iallefall at det umulig kan komme noe bra ut av på sikt at en haug med folk kaster seg over et åpenbart feilpriset produkt på en nettsjappe (her pga en feil fra leverandør). Det lager bare mer arbeid for butikken, og ingen skal kunne komme å si at de virkelig tror at sjappa leverer varen til den prisen til en haug av folk som bestemmer seg for å bestille bare for å sjekke? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ser det er mange som leser tråden. Men for all del, ikke bestill flere enn et par. Så dere slipper å måtte betale dyre dommer for en tabbe.. 8344138[/snapback] Har jo angreretten ^^ Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION" Lenke til kommentar
kznostra Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bare venter på når det kommer et skjerm til 50 kr, grafikkkort til 15 kr også minne til 10 kr og da kan vi si at det er her de beste prisene i hele verden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir nesten som å si at nettsjapper som sliter med at folk ikke vill ha produktene og sender de inn (angre innen 14dager) gjør at prisene må opp pågrunn av at produktet ikke kan selges som ny vare. Og det fins mange som misbruker dette. Hvorfor ikke kjøpe seg en ny plasma tv på elkjøp til fotball vm eller OL? også levere den inn innen 30 dager og får penga igjen... 8345236[/snapback] Okey, muligens håpløst valg av eksempel. Anyway, poenget var iallefall at det umulig kan komme noe bra ut av på sikt at en haug med folk kaster seg over et åpenbart feilpriset produkt på en nettsjappe (her pga en feil fra leverandør). Det lager bare mer arbeid for butikken, og ingen skal kunne komme å si at de virkelig tror at sjappa leverer varen til den prisen til en haug av folk som bestemmer seg for å bestille bare for å sjekke? 8345305[/snapback] Men det skader da vel ikke å prøve heller ? Jeg bryr meg da ikke om de får mere jobb p.g.a. feil hos dem, det er deres problem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION" 8345393[/snapback] At det er disker beregnet for bruk i harddiskopptakere og lignende. Sannsynligvis helt normale harddisker, kanskje litt ekstra tilrettelagt for kontinuerlig bruk og sterk varme f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå