MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ta screenshot av siden med prisen når dere bestiler, og ved siste punkt av bestilling, slik at dem ikke kan argumentere at det ikke stemmmer. :!: 8344364[/snapback] Hjelper ikke med screens vil jeg tro. Står sikkert en eller annen plass at de tar forbehold.. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 kva skal du med sceenshot når ein får ordrebekreftelse på mail. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ring de og spør om bekreftelse på prisen. Da er det iallefall en liten sjanse for at du kan få hden til den prisen. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ring de og spør om bekreftelse på prisen. Da er det iallefall en liten sjanse for at du kan få hden til den prisen. 8344429[/snapback] Det er andre påskedag idag, FRI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) << Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >> Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro..... Endret 9. april 2007 av Slettet-gjmTLx Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, er nok trykkfeil også. Selv om det er litt merkelige disker som ligger ute. Noen er til harddiskopptakere osv. De seagate diskene jeg bestillte er designet for video-overvåkning. link. Men sålenge de har rett format, sata tilkobling og slikt burde det jo ikke være noe iveien for å bruke de i en vanlig mediacenter pc. Med mindre støynivået er høyere enn normalt da. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) << Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >> Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro..... 8344568[/snapback] Det stod hos elkjøp å Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det Det er butikken sin det Endret 9. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 << Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >> Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro..... 8344568[/snapback] Det stod hos elkjøp å Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det Det er butikken sin det 8344650[/snapback] Er det virkelig sant? På deres netbutikk? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 << Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >> Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro..... 8344568[/snapback] Det stod hos elkjøp å Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det Det er butikken sin det 8344650[/snapback] Er det virkelig sant? På deres netbutikk? 8344705[/snapback] Nei det er ikke sant, tror det bare var en dame som fikk den til den prisen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE 8344725[/snapback] holly macaroni... da blir det noen her å! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 << Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >> Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro..... 8344568[/snapback] Det stod hos elkjøp å Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det Det er butikken sin det 8344650[/snapback] Eller som gamla dama på lefdal som fick ps2 till 100kr eller vad det nu var. Men detta kun pga av att hon ringt och sedan fått bekreftat muntligt att det är rätt pris. De andra fick ikke køpt den till den feilprisa prisen. Tänk de ekonomiska tap det får før en bedrift om de var tvungna o selge så billiga ting pga feilprising Så de billig hd till 16 blir det neppe noe av i posten. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE 8344725[/snapback] Ikke når de har skrev: Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har fatisk bestillt 10 harddisker nå Og et råd ta print scren av bestillingen så har dere beviser Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dere vil helt sikkert ikke få dem jeg bestilte 5 PSPer fra siba for 1 kr pr stk fikk mail fra dem at de ble avbestilt men dere har ingenting å tape på det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE 8344725[/snapback] Ikke når de har skrev: Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla.. 8344746[/snapback] tja... viss man alerde er blitt trekt på visa for det da? De techlife eller hva de heter har ikke oppkrav kunn kredit eller kort.... det her har jeg sleti med før da ordren ikke eksisterte i butikken og jeg hadde punga ut nesten 3000kr... å hvor lang tid jeg burkte for å få de tilbake.... Endret 9. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE 8344725[/snapback] Ikke når de har skrev: Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla.. 8344746[/snapback] tja... viss man alerde er blitt trekt på visa for det da? De techlife eller hva de heter har ikke oppkrav kunn kredit eller kort.... 8344814[/snapback] Da kommer pengene tilbake! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE 8344725[/snapback] Ikke når de har skrev: Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla.. 8344746[/snapback] tja... viss man alerde er blitt trekt på visa for det da? De techlife eller hva de heter har ikke oppkrav kunn kredit eller kort.... 8344814[/snapback] Da kommer pengene tilbake! 8344839[/snapback] tja, hadde ikke jeg ringt banken, butikken, og visa norge ca 20ganger så hadde aldri jeg fått tilbake de 3000kr som ble borte pågrunn av server problemer på en nettbutikk... altså pengen hadde blitt trekt fra konton min om det hadde matcha ett nytt ordrenr... noe som kunne medført at jeg hadde betalt for andres varer Endret 9. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tja, hadde ikke jeg ringt banken, butikken, og visa norge ca 20ganger så hadde aldri jeg fått tilbake de 3000kr som ble borte pågrunn av server problemer på en nettbutikk... altså pengen hadde blitt trekt fra konton min om det hadde matcha ett nytt ordrenr... noe som kunne medført at jeg hadde betalt for andres varer 8344852[/snapback] Vel, visa er pliktig til å refundere pengene hvis du blir svindlet av selger og betaler med visa. Så det er relativt trygt, selv om du kanskje må ta noen telefoner for å rette opp i problemet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tja, hadde ikke jeg ringt banken, butikken, og visa norge ca 20ganger så hadde aldri jeg fått tilbake de 3000kr som ble borte pågrunn av server problemer på en nettbutikk... altså pengen hadde blitt trekt fra konton min om det hadde matcha ett nytt ordrenr... noe som kunne medført at jeg hadde betalt for andres varer 8344852[/snapback] Vel, visa er pliktig til å refundere pengene hvis du blir svindlet av selger og betaler med visa. Så det er relativt trygt, selv om du kanskje må ta noen telefoner for å rette opp i problemet. 8344876[/snapback] Dette stemmer.. Gleder meg til å høre at dere ''motar'' deres harddisker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå