Eide'n Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eg bestille 4 stk frå techlifte.no nettopp. pris totalt 183,-kr Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er ikke det disker til harddiskopptakere og PVRer? Tror ikke det er skikkelig disker Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Utrolig hvor mange som har lest denne tråden! Får håpe dere som bestillte det, faktisk får det. Men hva om du som bestillte 10x 320 gb disker ikke får til nåværende pris, men må betale full pris? - Da ler jeg! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Utrolig hvor mange som har lest denne tråden! Får håpe dere som bestillte det, faktisk får det. Men hva om du som bestillte 10x 320 gb disker ikke får til nåværende pris, men må betale full pris? - Da ler jeg! 8343874[/snapback] Angrefris da vettu. Selv bestilte jeg bare to. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bestandig artig å se folk hive seg over noe som opplagt er en feilprising. At dere gidder. Dere lager bare mer jobb for både dere selv og de aktuelle websjappene. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 vi får se, bestilt 2 hdd Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bestandig artig å se folk hive seg over noe som opplagt er en feilprising. At dere gidder. Dere lager bare mer jobb for både dere selv og de aktuelle websjappene. 8343892[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
FCW Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Senest igår var det LCD tver, >32", til under 100 lappen ....mange rare priser for tiden Idag er det litt mer normale priser Link Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fikk lyst til å bestille jeg og nå Morsomt å høre om dere får de så billige eller ikke Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det kan vera feil pris, men når det flere nettbutikker som seler samme hd til nesten samme pris så er det ikkje så sannsynlig. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det kan vera feil pris, men når det flere nettbutikker som seler samme hd til nesten samme pris så er det ikkje så sannsynlig. 8343917[/snapback] Jo, det er nettopp derfor det er sannsynlig. De fleste bruker leverandørens priser som utgangspunkt for sine egne. Og dette skjer som regel automatisk - de går da ikke inn og finjusterer prisen på hver eneste lille dings i sortimentet sitt hver eneste dag. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir bestilligen godkjent/går til plukk så har du krav på den Bestiller bare på faen jeg ^^ Lenke til kommentar
Sigurd Ø Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ser ut som om Multicom har fjernet produktet fra nettsiden. Søker man på "CinemaStar 7K500" på Multicom så får man ikke lenger opp 250 GB og 320 GB-diskene som var feil priset. Klikker man på linken som ble postet tidligere i dette forumet, så er prisen og muligheten til å bestille fjernet. http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...36;c:36376;r:pg Selv bestilte jeg 5x320 GB som en test.... Venter i spenning, men forventer egentlig ikke å få noen disker i det hele tatt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir bestilligen godkjent/går til plukk så har du krav på den Bestiller bare på faen jeg ^^ 8343954[/snapback] Skaper mest sannsynlig bare mer trøbbel for deg og for netshopen da.. :!: Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir bestilligen godkjent/går til plukk så har du krav på den Bestiller bare på faen jeg ^^ 8343954[/snapback] Skaper mest sannsynlig bare mer trøbbel for deg og for netshopen da.. :!: 8344004[/snapback] Skaper ikke noe problem for meg egentlig, værste som kan skje at jeg må betale frakt Uansett, dette er ikke første gang det hender hos disse netshopene, synes dem bør skjerpe seg her! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir bestilligen godkjent/går til plukk så har du krav på den Bestiller bare på faen jeg ^^ 8343954[/snapback] Skaper mest sannsynlig bare mer trøbbel for deg og for netshopen da.. :!: 8344004[/snapback] Skaper ikke noe problem for meg egentlig, værste som kan skje at jeg må betale frakt Uansett, dette er ikke første gang det hender hos disse netshopene, synes dem bør skjerpe seg her! 8344038[/snapback] Som beskrevet over her, sitter de ikke og fininnstiller dette vær dag. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blir bestilligen godkjent/går til plukk så har du krav på den Bestiller bare på faen jeg ^^ 8343954[/snapback] Skaper mest sannsynlig bare mer trøbbel for deg og for netshopen da.. :!: 8344004[/snapback] Skaper ikke noe problem for meg egentlig, værste som kan skje at jeg må betale frakt Uansett, dette er ikke første gang det hender hos disse netshopene, synes dem bør skjerpe seg her! 8344038[/snapback] Som beskrevet over her, sitter de ikke og fininnstiller dette vær dag. 8344044[/snapback] sjølv om det dei har det på auto så må dei han noko form for kontroll. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ser det er mange som leser tråden. Men for all del, ikke bestill flere enn et par. Så dere slipper å måtte betale dyre dommer for en tabbe.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ser det er mange som leser tråden. Men for all del, ikke bestill flere enn et par. Så dere slipper å måtte betale dyre dommer for en tabbe.. 8344138[/snapback] Man betaler jo ikke hvis det er en tabbe? Er det skrivefeil på prisen får man jo ingen varer... Lenke til kommentar
nosync Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ta screenshot av siden med prisen når dere bestiler, og ved siste punkt av bestilling, slik at dem ikke kan argumentere at det ikke stemmmer. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå