VikinGz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Techlife.no følger ikke norsk lov en gang, og nekter å gi meg tilbake pengene på en ting jeg sendte tilbake på angrefrist. Har fått ubetinget medhold fra Forbrukerrådet, uten at det ser ut til å hjelpe. 8359763[/snapback] Gå rettenes veg, om så det måtte bety slutten for den drittshoppen. 8360008[/snapback] Konfliktrådet eller TV2 hjelper deg (evt nyheter og annet media) Merklig hvor fort de blir engler når de havner i media Lenke til kommentar
martbo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har alle som bestillte fått ordrene sine kanselert? Grunnen til at jeg spør er at jeg bestillte en 750GB disk fra ardata.no for 458,- inkludert moms og frakt. Dette var 10.04. Orderen står fortsatt under behandling, og penger ble trukket (ikke reservert) fra kortet 12.04. Da jeg bestillte sto det at de ikke kom på lager før 17.4 så jeg tenkte å vente med å kontakte dem til det. Har jeg noen rettigheter siden jeg faktisk har betalt for varen, feilpriset eller ei Lenke til kommentar
M4c Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bestillte 750GB hos Techlife, pengene er trukket fra konto 13.04, stod at den kom på lager 17.04, og står fremdeles på siden deres som under behandling. Så jeg er i samme situasjon. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvorfor blir det alltid ramaskrik og ville tilstander når en webshop feilpriser en vare så til de grader at varen får en helt urealistisk pris? Dere får aldri kjøpt varen til den prisen! Slutt å mas! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvorfor blir det alltid ramaskrik og ville tilstander når en webshop feilpriser en vare så til de grader at varen får en helt urealistisk pris? Dere får aldri kjøpt varen til den prisen! Slutt å mas! 8399677[/snapback] Helt enig. Forsåvidt har det vært flere slike innlegg som du kom med maedox. Men regner med du dreit i å lese tråden- like greit det. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg regnet aldri med å få disken til den prisen, men når jeg uansett skulle kjøpe meg ny disk med tiden slo jeg til på 'kjempetilbudet'. Det jeg synes er rart er at de har trukket penger, men jeg har ikke hørt noe fra dem. Vanlig er vel å reservere penger når man bestiller, og så trekke når varen blir sendt? Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er jo faktisk ganske gøy med sånne små feilprisinger hvis man er ute etter noe spesielt,og finner det noen få lapper billigere på en webshop som har glemt å skrive mva ellerno...når man faktisk har sjans for å få varen til avtalt pris.. jeg tør vedde på at det var sikkert gøy å spille wow før det ble P0p BlaNdT 1337-fjortish4xx0rene som LOLLLL1!!1!1'er seg 1gjenn0m 1n5tanzes. Husker den gangen det var for spesielt interesserte å høre på tungrock\metal...nå er det jo ikke en fjortis i norge som hører på god, gammeldags fjortismusikk lengre... noen som ser sammenhengen her? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen av dere ''luringene'' som har fått harddiskene deres?- Som dere forventet :!: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, men fikk da brukt litt av tida deira... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nei, men fikk da brukt litt av tida deira... 8417053[/snapback] Så det var det formålet du hadde med bestilling?- Ikke veldig hygglig. Lenke til kommentar
M4c Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen av dere ''luringene'' som har fått harddiskene deres?- Som dere forventet :!: 8416593[/snapback] Jeg er en av de luringene du refererer til. Selv om jeg vet at det er sannsynlig at jeg ikke får disken, har trukket penger fra kontoen min, men står fremdeles under behandling hos Techlife. Der står det også at disken har en ETA 270407. Alstå, under mine ordrer står det nå en ETA for levering. Hvis jeg får den, skal jeg glise for alle her på forumet og gni det inn. Hvis jeg, som er mer sannsynlig, ikke får den alikevell, så er ingen skade skjedd, så lenge jeg får penger med renter tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvis jeg, som er mer sannsynlig, ikke får den alikevell, så er ingen skade skjedd, så lenge jeg får penger med renter tilbake. 8421308[/snapback] Det er vel lite sannsynlig at du skulle få igjen renter for dette - selv om du i teorien har krav på dette. Meld tilbake når ting skjer. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen av dere ''luringene'' som har fått harddiskene deres?- Som dere forventet :!: 8416593[/snapback] Jeg er en av de luringene du refererer til. Selv om jeg vet at det er sannsynlig at jeg ikke får disken, har trukket penger fra kontoen min, men står fremdeles under behandling hos Techlife. Der står det også at disken har en ETA 270407. Alstå, under mine ordrer står det nå en ETA for levering. Hvis jeg får den, skal jeg glise for alle her på forumet og gni det inn. Hvis jeg, som er mer sannsynlig, ikke får den alikevell, så er ingen skade skjedd, så lenge jeg får penger med renter tilbake. 8421308[/snapback] Ja, kom og kni det inn da. (om det skjer ) Lenke til kommentar
M4c Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noen av dere ''luringene'' som har fått harddiskene deres?- Som dere forventet :!: 8416593[/snapback] Jeg er en av de luringene du refererer til. Selv om jeg vet at det er sannsynlig at jeg ikke får disken, har trukket penger fra kontoen min, men står fremdeles under behandling hos Techlife. Der står det også at disken har en ETA 270407. Alstå, under mine ordrer står det nå en ETA for levering. Hvis jeg får den, skal jeg glise for alle her på forumet og gni det inn. Hvis jeg, som er mer sannsynlig, ikke får den alikevell, så er ingen skade skjedd, så lenge jeg får penger med renter tilbake. 8421308[/snapback] Ja, kom og kni det inn da. (om det skjer ) 8423453[/snapback] Nå kan jeg kni det inn! Hørte ikke noe fra Techlife på en måned, så jeg skrev en mail på mandag der jeg etterlyste levering, fikk svar i dag at pakken er på vei med et sporingsnummer fra posten som viser at den er levert inn. Så nå er en disk på 750GB på vei, til den nette sum av 340,- + 119,- i frakt, totalt 459,-. Hurra for Techlife.no, det er gutta som kan kundeservice det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå kan jeg kni det inn! Hørte ikke noe fra Techlife på en måned, så jeg skrev en mail på mandag der jeg etterlyste levering, fikk svar i dag at pakken er på vei med et sporingsnummer fra posten som viser at den er levert inn. Så nå er en disk på 750GB på vei, til den nette sum av 340,- + 119,- i frakt, totalt 459,-. Hurra for Techlife.no, det er gutta som kan kundeservice det 8627880[/snapback] Veldig bra! Men jeg tror du forstår at jeg ikke tror deg Lenke til kommentar
M4c Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Men jeg tror du forstår at jeg ikke tror deg 8627920[/snapback] Vet ikke helt hva jeg skal si for å overbevise deg. Kan lime inn mailkorrespondansen:(Vennligst behold emnefeltet ved svar på denne eposten) Hei XXX Beklager den lange ventetiden! Pakken din er nå på vei :-) Sendingsnummer XXX Kollinummer XXX Mvh Kundeservice techlife.no > Hei Venter på levering på Ordre/Faktura# XXXXX bestilt 090407, og hvor dere har trukket betalingen fra min konto 130407, dvs for over en måned siden. Siden har jeg ikke hørt noe, på tross av at varen i ifølge deres nettsider finnes på lager. Jeg ber derfor om fortgang i levering av varen, og en tilbakemelding på denne mailen. Mvh, XXX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si for å overbevise deg. Du skal ikke bevise noe som helst - men i en slik situasjon ville Techlife tapt penger. Skulle jeg tro. Men det viktigste er jo at du har fått den Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Men jeg tror du forstår at jeg ikke tror deg 8627920[/snapback] Vet ikke helt hva jeg skal si for å overbevise deg. Kan lime inn mailkorrespondansen:... Vi her på hw trenger bedre bevis enn som så. Jeg foreslår at du tar frem mailen på skjermen, holder opp en stor plakat der det står "hardware.no" og tar bilde av deg selv. Det ville vært et pluss om du hold opp en kompleks gjenstand foran skjermen for å gjøre det vanskeligere å photoshoppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Vi her på hw trenger bedre bevis enn som så. Jeg foreslår at du tar frem mailen på skjermen, holder opp en stor plakat der det står "hardware.no" og tar bilde av deg selv. Det ville vært et pluss om du hold opp en kompleks gjenstand foran skjermen for å gjøre det vanskeligere å photoshoppe. 8628412[/snapback] Definitivt! Noe slik kanskje? Forslag 1 Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Dette er jo det samme som når 8800gtx for en god del måneder siden ble annonsert til 3500kr. Da hylte og skrek alle at dette var bare tull, at man aldri ville få skjermkortet til den prisen (billigste ellers var vel rundt 5000kr) Jeg tok sjangsen og bestille, angret ikke på det for skjermkortet det fikk jeg. Eneste jeg angret på var at jeg ikke kjøpte 2 mens jeg var i gang hehe. Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå