GA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ****slettet**** Endret 11. april 2007 av GA Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det koster f.eks ikke meg noen verdens ting å sende alle pakker til en person i Oslo via alta, noe som fører til 3-5 dagers ekstra leveringstid mens posten prøver å finne ut hvor faen pakka egentlig skal... 8356649[/snapback] Den ble jeg litt nysgjerrig på, hvordan skulle du klare det egentlig? Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ****slettet**** Endret 11. april 2007 av GA Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei Beklager men det har sneket seg inn en prisfeil på dette produktet , så kjøpet er desverre kanselert og pengene allerede returnert deg via kredittkort. Vi beklager dette! Mvh Kundeservice techlife.no hehe. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Til deg GA som liker å sende pakker via omveier. Etter at mottaker har ventet urimelig lenge på pakken poster han en kritikk post her, så er det flere som leser denne og lar være å bestille fra firma du jobber i. Så jeg lurer egentlig på hva du vinner. Ser for meg at du er en av to: En mislykket middelmådig person med totalt mangel på gangsyn, som får sin eneste glede av å være slem mot andre, en taper med andre ord. Eller du er en jypling som juger om mye og mangt kun for å skape intresse rundt din person, hvis det er tilfelle håper jeg du vokser det av deg rimelig kjapt. Endret 11. april 2007 av SmoPe Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei Beklager men det har sneket seg inn en prisfeil på dette produktet , så kjøpet er desverre kanselert og pengene allerede returnert deg via kredittkort. Vi beklager dette! Mvh Kundeservice techlife.no hehe. 8356878[/snapback] fikk det samme hehe... hadde ikke regna med noe annet heller For min del var dette PR Nå vet jeg om butikken, og var ikke så fult så galene priser her heller... må undersøke nærmere Endret 11. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ****slettet**** Endret 11. april 2007 av GA Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ****slettet**** 8357513[/snapback] Selv om jeg har forståelse for at allt dette styret og ekstra arbeidet disse karenes bestillinger medfører, så er denne "hevnlysten" du bærer på bare noe du må legge av deg med en gang. Skulle alle ansatte (da anntar jeg at du faktisk jobber der du sier) gjennomføre sin egen lille hevnaksjon der de er dommer, jury og bøddel, ja da skulle det blitt tillstander ingen er tjent med. Tro meg når jeg sier at om du skulle hevne deg på folk du mener fortjener det, hva skulle da stoppe en annen nettbutikk annsatt å hevne seg på en kjøper som absolutt ikke har gjort galt, men han gjør det allikevel fordi han har lavere terskel enn deg. Opplever jeg en nettbutikk med en slik ansatt, som oppfører seg som dette, ja så skal jeg sette himmel og helvete i bevegelse for å få jæ***** sparket........ nei vent nå litt, det er jo ikke riktig, da senker jeg meg jo til ditt nivå, det vil jeg jo ikke, eller........... Begynner først snøballen å rulle............! Endret 11. april 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ****slettet**** 8357513[/snapback] Anntar at sjefen din fikk deg på bedre tanker siden du slettet allt............. Litt feigt, siden jeg hadde skrevet så mye, men en retrett er jo bedre enn ingenting.... Edit: Leif var på besøk.... Endret 11. april 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) ****slettet**** Endret 11. april 2007 av GA Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nei, det var kun jeg som ville slette da det ble skrevet i ren irritasjon og jeg pga hastverk ikke akkurat formulerte meg som jeg ville... Dette er som sagt i stad kun noe som gjøres i de "ekstreme tilfellene". Jeg har iløpet av alle mine år her kun gjort dette 3 ganger, og selv om jeg vet om folk som gjør det mye oftere så er det ikke akkurat vanlig. Kan heller ta dette senere når jeg ikke er stresset og får formulert meg på korrekt måte. 8357762[/snapback] Du understreker her poengene mine i mitt innlegg, les den nøye, og se om du forstår hvorfor denne praksisen er helt håpløst................................................................. Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 GA virker som en kødd. Hvilken butikk jobber du i ? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 For min del var dette PRNå vet jeg om butikken, og var ikke så fult så galene priser her heller... må undersøke nærmere 8357413[/snapback] jeg har allerede glemt navnet på butikken, så sånn altfor god PR var det vel ikke Men jeg har heller ikke fått noe dårligere inntrykk av butikken, og dama i mailen var grei og høflig og svarte på det jeg spurte om. så kommer jeg over den en gang, så husker jeg nok navnet... Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg lot irritasjonen min løpe fra meg, og beklager dette. Har derfor slettet alle innleggene mine pga elendige formuleringer og det faktum at jeg selvfølgelig ikke burde sagt dette på et forum som dette. orjanbeats: Jeg jobber ikke i noen butikk. Edit: Har heller ingen som helst direkte innvollvering i denne saken, bare så det er sagt. Endret 11. april 2007 av GA Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Techlife.no følger ikke norsk lov en gang, og nekter å gi meg tilbake pengene på en ting jeg sendte tilbake på angrefrist. Har fått ubetinget medhold fra Forbrukerrådet, uten at det ser ut til å hjelpe. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Techlife.no følger ikke norsk lov en gang, og nekter å gi meg tilbake pengene på en ting jeg sendte tilbake på angrefrist. Har fått ubetinget medhold fra Forbrukerrådet, uten at det ser ut til å hjelpe. 8359763[/snapback] Gå rettenes veg, om så det måtte bety slutten for den drittshoppen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hmmm.. Tok lang tid før prisfeilen ble rettet opp i. Dårlig av Techlife... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Blir bestilligen godkjent/går til plukk så har du krav på den Bestiller bare på faen jeg ^^ 8343954[/snapback] Nei, du har ikke krav på den. Men det siste du skriver stemmer ihvertfall Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Bestandig artig å se folk hive seg over noe som opplagt er en feilprising. At dere gidder. Dere lager bare mer jobb for både dere selv og de aktuelle websjappene. 8343892[/snapback] Nettopp. Det er så enkelt som det, og kan knapt sies bedre. Den eneste gangen jeg har "slått til" på et unaturlig bra tilbud var da databutikken.no solgte nylanserte 7900GT til 300kr mindre enn de andre sjappene. Det var en feilprising, fordi de forandret det bare noen timer etterpå. Men prisen var såpass nære den "riktige" prisen at jeg faktisk fikk varen. I sånne tilfeller er det vits i å slå til. I tilfeller som i denne tråden så er man en pest og en plage hvis man bestiller. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Optimister: De av dere som bestilte i håp om å faktisk få varen(e). Pessimister: De av dere som bestilte bare for å "straffe" webshopen. Realister: Vi som ikke bestilte i det hele tatt. Forskjellen i praksis her? Ingen verdens ting, bortsett fra denne ballong-tråden på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå