Gå til innhold

250 gb til 16 kr? What?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det koster f.eks ikke meg noen verdens ting å sende alle pakker til en person i Oslo via alta, noe som fører til 3-5 dagers ekstra leveringstid mens posten prøver å finne ut hvor faen pakka egentlig skal...

8356649[/snapback]

 

Den ble jeg litt nysgjerrig på, hvordan skulle du klare det egentlig?

Lenke til kommentar

Til deg GA som liker å sende pakker via omveier. Etter at mottaker har ventet urimelig lenge på pakken poster han en kritikk post her, så er det flere som leser denne og lar være å bestille fra firma du jobber i. Så jeg lurer egentlig på hva du vinner.

 

Ser for meg at du er en av to:

En mislykket middelmådig person med totalt mangel på gangsyn, som får sin eneste glede av å være slem mot andre, en taper med andre ord.

 

Eller du er en jypling som juger om mye og mangt kun for å skape intresse rundt din person, hvis det er tilfelle håper jeg du vokser det av deg rimelig kjapt.

Endret av SmoPe
Lenke til kommentar
Hei

 

Beklager men det har sneket seg inn en prisfeil på dette produktet , så

kjøpet er desverre kanselert og pengene allerede returnert deg via

kredittkort.

 

Vi beklager dette!

 

Mvh

Kundeservice

techlife.no

 

hehe.

8356878[/snapback]

fikk det samme :p

hehe...

hadde ikke regna med noe annet heller :p

For min del var dette PR

Nå vet jeg om butikken, og var ikke så fult så galene priser her heller... må undersøke nærmere :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
****slettet****

8357513[/snapback]

 

Selv om jeg har forståelse for at allt dette styret og ekstra arbeidet disse karenes bestillinger medfører, så er denne "hevnlysten" du bærer på bare noe du må legge av deg med en gang.

Skulle alle ansatte (da anntar jeg at du faktisk jobber der du sier) gjennomføre sin egen lille hevnaksjon der de er dommer, jury og bøddel, ja da skulle det blitt tillstander ingen er tjent med.

Tro meg når jeg sier at om du skulle hevne deg på folk du mener fortjener det, hva skulle da stoppe en annen nettbutikk annsatt å hevne seg på en kjøper som absolutt ikke har gjort galt, men han gjør det allikevel fordi han har lavere terskel enn deg.

Opplever jeg en nettbutikk med en slik ansatt, som oppfører seg som dette, ja så skal jeg sette himmel og helvete i bevegelse for å få jæ***** sparket........ nei vent nå litt, det er jo ikke riktig, da senker jeg meg jo til ditt nivå, det vil jeg jo ikke, eller...........

 

Begynner først snøballen å rulle............!

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
****slettet****

8357513[/snapback]

 

Anntar at sjefen din fikk deg på bedre tanker siden du slettet allt............. Litt feigt, siden jeg hadde skrevet så mye, men en retrett er jo bedre enn ingenting.... :nei:

 

Edit: Leif var på besøk....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Nei, det var kun jeg som ville slette da det ble skrevet i ren irritasjon og jeg pga hastverk ikke akkurat formulerte meg som jeg ville... Dette er som sagt i stad kun noe som gjøres i de "ekstreme tilfellene". Jeg har iløpet av alle mine år her kun gjort dette 3 ganger, og selv om jeg vet om folk som gjør det mye oftere så er det ikke akkurat vanlig.

 

Kan heller ta dette senere når jeg ikke er stresset og får formulert meg på korrekt måte.

8357762[/snapback]

 

Du understreker her poengene mine i mitt innlegg, les den nøye, og se om du forstår hvorfor denne praksisen er helt håpløst.................................................................

Lenke til kommentar
For min del var dette PR

Nå vet jeg om butikken, og var ikke så fult så galene priser her heller... må undersøke nærmere  :thumbup:

8357413[/snapback]

jeg har allerede glemt navnet på butikken, så sånn altfor god PR var det vel ikke :p

 

Men jeg har heller ikke fått noe dårligere inntrykk av butikken, og dama i mailen var grei og høflig og svarte på det jeg spurte om. :)

så kommer jeg over den en gang, så husker jeg nok navnet...

Lenke til kommentar

Jeg lot irritasjonen min løpe fra meg, og beklager dette. Har derfor slettet alle innleggene mine pga elendige formuleringer og det faktum at jeg selvfølgelig ikke burde sagt dette på et forum som dette. :ermm:

 

orjanbeats: Jeg jobber ikke i noen butikk.

 

Edit: Har heller ingen som helst direkte innvollvering i denne saken, bare så det er sagt.

Endret av GA
Lenke til kommentar
Techlife.no følger ikke norsk lov en gang, og nekter å gi meg tilbake pengene på en ting jeg sendte tilbake på angrefrist. Har fått ubetinget medhold fra Forbrukerrådet, uten at det ser ut til å hjelpe.

8359763[/snapback]

 

Gå rettenes veg, om så det måtte bety slutten for den drittshoppen.

Lenke til kommentar
Bestandig artig å se folk hive seg over noe som opplagt er en feilprising.

 

At dere gidder. Dere lager bare mer jobb for både dere selv og de aktuelle websjappene.

8343892[/snapback]

 

Nettopp. Det er så enkelt som det, og kan knapt sies bedre.

 

Den eneste gangen jeg har "slått til" på et unaturlig bra tilbud var da databutikken.no solgte nylanserte 7900GT til 300kr mindre enn de andre sjappene. Det var en feilprising, fordi de forandret det bare noen timer etterpå. Men prisen var såpass nære den "riktige" prisen at jeg faktisk fikk varen. I sånne tilfeller er det vits i å slå til. I tilfeller som i denne tråden så er man en pest og en plage hvis man bestiller.

Lenke til kommentar

Optimister: De av dere som bestilte i håp om å faktisk få varen(e).

 

Pessimister: De av dere som bestilte bare for å "straffe" webshopen.

 

Realister: Vi som ikke bestilte i det hele tatt.

 

 

Forskjellen i praksis her? Ingen verdens ting, bortsett fra denne ballong-tråden på forumet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...