Gå til innhold

250 gb til 16 kr? What?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-gjmTLx

<< Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >>

 

Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro.....

Endret av Slettet-gjmTLx
Lenke til kommentar

Jepp, er nok trykkfeil også. Selv om det er litt merkelige disker som ligger ute. Noen er til harddiskopptakere osv. De seagate diskene jeg bestillte er designet for video-overvåkning. link. Men sålenge de har rett format, sata tilkobling og slikt burde det jo ikke være noe iveien for å bruke de i en vanlig mediacenter pc. Med mindre støynivået er høyere enn normalt da.

Lenke til kommentar
<< Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >>

 

Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro.....

8344568[/snapback]

Det stod hos elkjøp å

Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det :thumbup:

Det er butikken sin det :whistle:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
<< Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >>

 

Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro.....

8344568[/snapback]

Det stod hos elkjøp å

Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det :thumbup:

Det er butikken sin det :whistle:

8344650[/snapback]

Er det virkelig sant?

På deres netbutikk?

Lenke til kommentar
<< Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >>

 

Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro.....

8344568[/snapback]

Det stod hos elkjøp å

Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det :thumbup:

Det er butikken sin det :whistle:

8344650[/snapback]

Er det virkelig sant?

På deres netbutikk?

8344705[/snapback]

 

 

Nei det er ikke sant, tror det bare var en dame som fikk den til den prisen.

Lenke til kommentar
<< Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. >>

 

Standard hos alle norske nettbutikker vil jeg tro.....

8344568[/snapback]

Det stod hos elkjøp å

Men alle som kjøpte ps2 til 10kr fikk den for det :thumbup:

Det er butikken sin det :whistle:

8344650[/snapback]

Eller som gamla dama på lefdal som fick ps2 till 100kr eller vad det nu var. Men detta kun pga av att hon ringt och sedan fått bekreftat muntligt att det är rätt pris. De andra fick ikke køpt den till den feilprisa prisen. :) Tänk de ekonomiska tap det får før en bedrift om de var tvungna o selge så billiga ting pga feilprising :) Så de billig hd till 16 blir det neppe noe av i posten.

Lenke til kommentar
ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE :D

8344725[/snapback]

Ikke når de har skrev:

 

Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla..

Lenke til kommentar
ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE :D

8344725[/snapback]

Ikke når de har skrev:

 

Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla..

8344746[/snapback]

tja... viss man alerde er blitt trekt på visa for det da?

De techlife eller hva de heter har ikke oppkrav kunn kredit eller kort....

 

det her har jeg sleti med før da ordren ikke eksisterte i butikken og jeg hadde punga ut nesten 3000kr... å hvor lang tid jeg burkte for å få de tilbake....

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE :D

8344725[/snapback]

Ikke når de har skrev:

 

Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla..

8344746[/snapback]

tja... viss man alerde er blitt trekt på visa for det da?

De techlife eller hva de heter har ikke oppkrav kunn kredit eller kort....

8344814[/snapback]

Da kommer pengene tilbake!

Lenke til kommentar
ALLe dette er bare å bestille leeste om dette og så det på tv. når de har noe feil i prisene sine på nettet MÅ de gi det til den prisen kkunden er lovet. Og så det på tv2 hjelper deg å. JEG besiller MANGE :D

8344725[/snapback]

Ikke når de har skrev:

 

Tar forbehold om prisfeil, trykkfeil bla bla..

8344746[/snapback]

tja... viss man alerde er blitt trekt på visa for det da?

De techlife eller hva de heter har ikke oppkrav kunn kredit eller kort....

8344814[/snapback]

Da kommer pengene tilbake!

8344839[/snapback]

tja, hadde ikke jeg ringt banken, butikken, og visa norge ca 20ganger så hadde aldri jeg fått tilbake de 3000kr som ble borte pågrunn av server problemer på en nettbutikk...

 

altså pengen hadde blitt trekt fra konton min om det hadde matcha ett nytt ordrenr... noe som kunne medført at jeg hadde betalt for andres varer

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
tja, hadde ikke jeg ringt banken, butikken, og visa norge ca 20ganger så hadde aldri jeg fått tilbake de 3000kr som ble borte pågrunn av server problemer på en nettbutikk...

 

altså pengen hadde blitt trekt fra konton min om det hadde matcha ett nytt ordrenr... noe som kunne medført at jeg hadde betalt for andres varer

8344852[/snapback]

 

Vel, visa er pliktig til å refundere pengene hvis du blir svindlet av selger og betaler med visa. Så det er relativt trygt, selv om du kanskje må ta noen telefoner for å rette opp i problemet. :)

Lenke til kommentar
tja, hadde ikke jeg ringt banken, butikken, og visa norge ca 20ganger så hadde aldri jeg fått tilbake de 3000kr som ble borte pågrunn av server problemer på en nettbutikk...

 

altså pengen hadde blitt trekt fra konton min om det hadde matcha ett nytt ordrenr... noe som kunne medført at jeg hadde betalt for andres varer

8344852[/snapback]

 

Vel, visa er pliktig til å refundere pengene hvis du blir svindlet av selger og betaler med visa. Så det er relativt trygt, selv om du kanskje må ta noen telefoner for å rette opp i problemet. :)

8344876[/snapback]

Dette stemmer..

 

 

Gleder meg til å høre at dere ''motar'' deres harddisker :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...