orjanbeats Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Prisene på prisguide var litt merkelige i dag: https://prisguiden.no/harddisk.html?PHPS...6f2bc3f70fd8740 Og på alle de billige diskene står det "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION". Hva betyr dette egentlig? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva betyr "DISK FOR DIGTIAL VIDEO REC/SETUP BOX APPLICATION"? Hvis dette er vanlige harddisker skal jeg nå ha meg en. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Har noen prøvd å bestille en ? Sjekk den her f.eks http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...36;c:36376;r:pg Endret 9. april 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vil tro det er grunnet at Multicom, Stretto.no og Techlife.no kjører ifra samme levrandør. Slik at prisene justeres automatisk. Hadde vært kult å bestilt da.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Si ifra hvis noen gidder å bestille å sjekke Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bestilte en disk nå... skal bli spennende å se om jeg får den til 72kr :!: Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Samme feilen har skjedd tidligere med akkurat samme sjappene, og da var det ingen som fikk, så vidt meg bekjent. Det er bare en feil hos de websjappene som har samme leverandør, og jeg er 100% sikker på at de ikke selger noen harddisker til den prisen der. Sist gang fikk vi som bestilte en mail med noe om at leverandøren ikke kunne levere likevel, og bestillingene var derfor kansellert. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 vell, det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Samme feilen har skjedd tidligere med akkurat samme sjappene, og da var det ingen som fikk, så vidt meg bekjent. Det er bare en feil hos de websjappene som har samme leverandør, og jeg er 100% sikker på at de ikke selger noen harddisker til den prisen der. Sist gang fikk vi som bestilte en mail med noe om at leverandøren ikke kunne levere likevel, og bestillingene var derfor kansellert. 8343454[/snapback] Jeg som hadde tenkt til og bestille ett par Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Samme feilen har skjedd tidligere med akkurat samme sjappene, og da var det ingen som fikk, så vidt meg bekjent. Det er bare en feil hos de websjappene som har samme leverandør, og jeg er 100% sikker på at de ikke selger noen harddisker til den prisen der. Sist gang fikk vi som bestilte en mail med noe om at leverandøren ikke kunne levere likevel, og bestillingene var derfor kansellert. 8343454[/snapback] da var det vel om noen billige skjermer Kan de bare kanselere den orderen etter at jeg har bestilt? eller er det noe som sier at de ikke kan det? vil ha billig HD Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 "Bildet kan avvike fra produktet. Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel." Helt urealistisk pris! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bestilte 10x320GB disker så får vi se hva som skjer ^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 bestillte 2stk 500gb seagate disker fra techlife.no, under 500kr inkl porto for 1 terrabyte er vel realistisk pris? Det synes jeg hvertfall! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan man ikke bestille med postoppkrav fra techlife ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan man ikke bestille med postoppkrav fra techlife ? 8343788[/snapback] Bare visa eller kreditt såvidt jeg kunne se. Får uansett tilbakeført pengene hvis man ikke får noen vare så ikke noe stress. Visa er trygt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Får dere diskene til den prisen skal jeg spise tastaturet mitt! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Får dere diskene til den prisen skal jeg spise tastaturet mitt! 8343829[/snapback] Avtale! Man kan betale med postoppkrav på multicom. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mega blemme dette av webshoppene. Tviler sterkt på at folk får varen til den prisen som er annonsert dog.. But who knows? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Får dere diskene til den prisen skal jeg spise tastaturet mitt! 8343829[/snapback] Gledes dreper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå