Gå til innhold

250 gb til 16 kr? What?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme feilen har skjedd tidligere med akkurat samme sjappene, og da var det ingen som fikk, så vidt meg bekjent. Det er bare en feil hos de websjappene som har samme leverandør, og jeg er 100% sikker på at de ikke selger noen harddisker til den prisen der. Sist gang fikk vi som bestilte en mail med noe om at leverandøren ikke kunne levere likevel, og bestillingene var derfor kansellert.

Lenke til kommentar
Samme feilen har skjedd tidligere med akkurat samme sjappene, og da var det ingen som fikk, så vidt meg bekjent. Det er bare en feil hos de websjappene som har samme leverandør, og jeg er 100% sikker på at de ikke selger noen harddisker til den prisen der. Sist gang fikk vi som bestilte en mail med noe om at leverandøren ikke kunne levere likevel, og bestillingene var derfor kansellert.

8343454[/snapback]

Jeg som hadde tenkt til og bestille ett par :(

Lenke til kommentar

8343454[/snapback]

da var det vel om noen billige skjermer :p

Kan de bare kanselere den orderen etter at jeg har bestilt? eller er det noe som sier at de ikke kan det?

vil ha billig HD :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...