Sommerpiken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har akkurat kjøpt meg speilreflekskamera for første gang. Jeg har kjøpt Nikon D80 og er veldig fornøyd så langt. Det eneste som irriterer meg er at filnavnet nullstilles hver gang jeg legger over bildene på pc'n. Dette kan være veldig irriterende dersom jeg skal legge bildene inn i samme mappe som forrige gang, for da må jeg først re-name alle bildene. Finnes det en eller annen innstilling på kameraet som gjør at dette ikke nullstilles? I såfall: Hvor og hvordan? Mvh Ny bruker. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gå inn på menyen og finn "File No. Sequence" og sett denne til "on". Lenke til kommentar
Sommerpiken Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Gå inn på menyen og finn "File No. Sequence" og sett denne til "on". 8343750[/snapback] Ja, tusen takk. Nå har jeg fått det til, fikk hjelp på et annet forum. Utrolig bra at dette var mulig, nå ble kameraet fullkomment Jeg slet veldig med å finne file no. sequence på kameraet mitt. Jegm åtte tydligvis sette på noe utvidet meny først. Men nå er det ordnet, og jeg er superglad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå