VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Gleder meg til å se slutt resultatet jeg Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Utrolig kult detta da Hvor bestillte du delene fra Danmark da? Link? Har oxo familie i danmark.. 8476974[/snapback] Bestilte fra Studiedata... De har masse A.C.Ryan stuff:) Axel 8482526[/snapback] Hvordan kan man kjøpe fra norge der? går kanskje litt off topic da, men...! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Etter å ha sett den siste updaten din er jeg lett imponert over hvor bra det ser ut med carbon filmen, ser skikkelig proft ut!! Gleder meg til det blir ferdig..! Og btw, hvor lang tid bruker du på å ligge på den carbon filmen? 8554894[/snapback] Brukte vel kanskje 3 timer... Det er tidskrevende arbeid og du trenger tålmodighet! Utrolig kult detta da Hvor bestillte du delene fra Danmark da? Link? Har oxo familie i danmark.. 8476974[/snapback] Bestilte fra Studiedata... De har masse A.C.Ryan stuff:) Axel 8482526[/snapback] Hvordan kan man kjøpe fra norge der? går kanskje litt off topic da, men...! 8555776[/snapback] Det kan man ikke, men jeg har familie i Danmark som kan videresende... Axel Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser bra ut dette:) Fikk lyst på nytt kabinett nå av å se ditt:P Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 beklager om dette er svart på før, men har ikke lest hele tråden. studiedata har byttet navn til http://www.computerbutikken-studiedata.dk/.../frontpage.html og nå sender de prod til norge... On topic... Ble konge med den karbonfilmen Lenke til kommentar
axelh Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ser bra ut dette:)Fikk lyst på nytt kabinett nå av å se ditt:P 8559516[/snapback] Hehe...Takker og bukker! Hva er C-STRIP! ? 8559984[/snapback] Det er en type gummilist... beklager om dette er svart på før, men har ikke lest hele tråden. studiedata har byttet navn til http://www.computerbutikken-studiedata.dk/.../frontpage.html og nå sender de prod til norge... On topic... Ble konge med den karbonfilmen 8561438[/snapback] Ah...Kult! Da slipper min onkel å videresende... Takker! Axel Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det ble dritbra med carbon look. Stå på, dette blir bra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fett prosjekt, men synes det er litt lenge siden forrige update, kommer det noen ny snart? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Ser meget bra ut Blir kult med plexi i de drevramme dekslene. Men kom med en update igjen da. Endret 31. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
axelh Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 takker for kommentarene folkens! Jeg har nettopp fått ny jobb så jeg har hatt det utrolig travelt, men nå slutter snart skolen og da blir det masse tid til overs... Kan si så mye som at jeg har bestilt plexi og vifter ++++ Axel Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Fantastisk prosjekt! Kommer til og følge spent med og lese gjennom mer når jeg har tid. Gleder meg til og se hvordan du løser det med kabler og kjøling. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Utrolig kul mod. Når jeg leste første posten tenkte jeg mer i retning ett nytt plexi glass Men du har jo lagt utrolig mye arbeid ned i dette prosjektet, kan ikke forestille meg hvor lang tid carbonklistremerkene tok edit: en ting jeg lurer på.. Hvor mye penger har du brukt på moddingen egentlig? Du har jo kjøpt ganske mye Endret 30. juni 2007 av siindre Lenke til kommentar
Loled Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ufattelig rått med carbon pc! Kan du gi meg lik til der du kjøpte carbon tape? Jeg skal ikke herme etter deg, tenkte jeg skulle ha noen detaljer på mopeden i carbon Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Passelig størrelse på bilder, bra beskrivelse, grundig arbeid. En kjempe worklog med andre ord Lenke til kommentar
axelh Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Fantastisk prosjekt! Kommer til og følge spent med og lese gjennom mer når jeg har tid. Gleder meg til og se hvordan du løser det med kabler og kjøling. 8839051[/snapback] Takker og bukker Utrolig kul mod. Når jeg leste første posten tenkte jeg mer i retning ett nytt plexi glass Men du har jo lagt utrolig mye arbeid ned i dette prosjektet, kan ikke forestille meg hvor lang tid carbonklistremerkene tok edit: en ting jeg lurer på.. Hvor mye penger har du brukt på moddingen egentlig? Du har jo kjøpt ganske mye 8975272[/snapback] Ligger på rundt 3k... Prøver å holde meg under 5k, men det ser ut til at den gamle strømforsyningen har kubbet så det blir vel 1k til... Ufattelig rått med carbon pc! Kan du gi meg lik til der du kjøpte carbon tape? Jeg skal ikke herme etter deg, tenkte jeg skulle ha noen detaljer på mopeden i carbon 9032163[/snapback] Sjekk ut www.ebay.co.uk og søk på carbon vinyl... Passelig størrelse på bilder, bra beskrivelse, grundig arbeid. En kjempe worklog med andre ord 9075122[/snapback] Tusen takk! Axel Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det var kult understell du har laget på kabinettet Ser bra ut så langt ! Lykke til videre ! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Det var kult understell du har laget på kabinettet Ser bra ut så langt ! Lykke til videre ! 9212722[/snapback] takk skal du ha! Blir kanskje update i morgen og... Regner med å bli ferdig med hele kabinettet på slutten av sommeren (dvs. om noen uker)... Axel Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser den Etchen du har på vinduet der... Den er hvit.. Har et svart kabinett jeg og, og lurer på hvor jeg får en slik hvit etch... Jeg finner bare svarte på Mircoplex... Link: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...IENPE1&mcat=c79 Lenke til kommentar
massin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Utrolig bra kabinett. Det ble ganske rått! Kan du gi link til der du printet ut en skisse av en 120mm grill? Den er ganske tidlig i Loggen massin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå