axelh Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Arbeidslogg Skriv gjerne kommentarer;) Axel Endret 9. april 2007 av axelh Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Oh man, this looks really nice, Looks like your gona use alot of plexi on it, and green is the color theme? And nice pictures you are taking. Keep up the good work and keep oss updated! And btw, those stickers needs to get off, both of them Endret 9. april 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
axelh Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Oh man, this looks really nice, Looks like your gona use alot of plexi on it, and green is the color theme? And nice pictures you are taking. Keep up the good work and keep oss updated! And btw, those stickers needs to get off, both of them 8343526[/snapback] Thanks man... I don't mind writing in English but if someone one the forum doesn't understand it maybe we should keep this thread Norwegian...Unless you are actually English, then i apologize! Axel Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hellemyr snakker norsk som bare det han! Hvorfor skriver du på engelsk, egentlig? Mange engelske kamerater, eller bor du kanskje i engelsktalende land for øyeblikket? This can be a rippin' case, just keep at it! Goscinny Lenke til kommentar
axelh Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Hellemyr snakker norsk som bare det han! Hvorfor skriver du på engelsk, egentlig? Mange engelske kamerater, eller bor du kanskje i engelsktalende land for øyeblikket? This can be a rippin' case, just keep at it! Goscinny 8346498[/snapback] loggen ligger på bit-tech og der må jeg jo skrive engelsk... orker ikke å skrive om til norsk... takker, skal snart få bestilt masse grønt Axel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ser ut som du må det nå, tråden din ble jo stengt.. Skjønner ikke helt problemet, men. Fin kasse, gleder meg til videre arbeid! : ) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ah, forbanna drålig gjort av moderator da. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ah, forbanna drålig gjort av moderator da. 8350280[/snapback] Moderator gjør bare det han skal. Det var jeg som glemte reglene. Holder på å oversette til norsk nå... *lese retningslinjer igjen* Mvh, Axel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kjedelig å drive å oversette syns nå jeg, det å skrive to logger på forskjellig språk virker unødvendig, men regler er regler. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Kjedelig å drive å oversette syns nå jeg, det å skrive to logger på forskjellig språk virker unødvendig, men regler er regler. 8351874[/snapback] Enig der, men som du sier er regler regler. Får leve med det. Axel Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ja. Forumet er tross alt på norsk, alle brukere snakker norsk og slikt, så det blir litt unødvendig å skrive på engelsk (iallfall for de yngre leserne her). Det er tungvindt å oversette, men det må vel bare til. Gleder meg til nyåpnet tråd og håper at "startproblemene" ikke setter en stopper for resten av loggen her på forumet. Goscinny Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 godt jobba! stå på videre hvor fikk du tak i ac ryan uv-malingen? hvis det var det jeg så i den ene esken din!? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 godt jobba! stå på videre hvor fikk du tak i ac ryan uv-malingen? hvis det var det jeg så i den ene esken din!? 8431894[/snapback] Takker Ja, det er A.C.Ryan uv-maling. Jeg kjøpte det på netshop for noen måneder siden, men tror ikke de har det lenger dessverre. Axel Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 hmm...selger de det noen andre plasser? skull så gjerne hatt tak i det! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 hmm...selger de det noen andre plasser?skull så gjerne hatt tak i det! 8433651[/snapback] Du får jo kjøpt det i utlandet, men det er kanskje i Norge du tenker på? Det er vel ingen andre i Norge som tar inn A.C.Ryan så vidt jeg vet... Axel Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
axelh Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Utrolig stilig med den listen rundt de hullene bak. Stå på! 8446615[/snapback] Ble veldig fornøyd med det selv...takker! Axel Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Utrolig kult detta da Hvor bestillte du delene fra Danmark da? Link? Har oxo familie i danmark.. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Utrolig kult detta da Hvor bestillte du delene fra Danmark da? Link? Har oxo familie i danmark.. 8476974[/snapback] Bestilte fra Studiedata... De har masse A.C.Ryan stuff:) Axel Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Nais prosjekt, som jeg må følge med på *ha i mine inlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå