Gå til innhold

2 dB støy. Lang skjermkabel. Er det tingen?

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere som sier dere ikke har noe støy fra PC. Er den så og si helt lydløs?

Er lei min PC nå. Har isolert kabinettet, hengt HD'ne i patentbånd. Men da var det blutselig andre ting som bråkte. Letteste må være å sette PC'n på gangen. Men til dette trenger jeg en 7 m lang skjermkabel. Så de hadde denne på komplett: KA Skjermkabel 10m 15M/M

Kabel m.m. Skjermet høykvalitetskabel til 450 kr. Men så spørs det om jeg får like bra bilde med denne?

Kjøpte 2 forlengningskabler på 1.8 meter, men bildet ble helt elendig ogteksten ble dobbel.

Noen erfaringer, eller andre bra kabler?

Har de fleste monitorer 15 pin hun ingang så man må ha en 15 pins han skjermkabel å putte inn? Ser nemlig etter ny skjerm også?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Arve28 på 2002-12-17 18:51 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Arve28 på 2002-12-17 18:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det slik blir det 2,5 meter å sparke seg på stolen. ikke så langt. men må ha minst 7 meter kabel.

Noen som har testet Komplett sin 10 meter kabel til 450 kr?

Noen som kan anbefalle andre kabler og steder som er billigere med bra kvalitet?

Har alle skjermer 15 pins hunkontakt eller kan de ha en han. Tenker å bytte til 19" skjermm snart.

Hva om man forlenger USB på gamepad 2-3 meter mer. Vil signalene gå tregere så det ikke går å kjøre bilspill osv?

Lenke til kommentar

Quote:

Arve28 skrev (2002-12-19 11:43):

Noen som har testet Komplett sin 10 meter kabel til 450 kr?

Jeg har en 5 meter kabel fra komplett, den fungerer helt utmerket, ingen flimring/ujevnheter/uskarphet pga den. En 10 meter kabel skal gå helt fint. Du merker det med en gang du får kabelen at den er av god kvalitet, skikkelig tykk og godt skjermet.

Quote:

Har alle skjermer 15 pins hunkontakt eller kan de ha en han. Tenker å bytte til 19" skjermm snart.

Alle nyere skjermer (siden 90 tallet en gang) har 15 pins hunnkontakt. Med mindre de har fastmontert skjermkabel.

Quote:

Hva om man forlenger USB på gamepad 2-3 meter mer. Vil signalene gå tregere så det ikke går å kjøre bilspill osv?

Å forlenge USB kabelen 2-3 meter går helt fint. Jeg forlenger kabelen til min dual optical USB mus med 3 meter og jeg merker ingen forskjell. Tror maksimal strekk for en USB kabel før du opplever rare ting er 5 meter.

Kan sikkert rote frem litt datablader for USB, men orker ikke reise 55 mil :razz:

Lenke til kommentar

Jeg har en 3 meters USB-skjøtekabel fra komplett. Denne fungerer helt topp med gamepads og webcam, men funker overhodet ikke med en Trust scanner. (Husker ikke modell)

Elektriske signaler beveger seg omtrent med lysets hastighet så forsinkelser er nok utelukka. :smile: Evt. forsinkelser skjer i 'repeatere' o.l.

Edit: Er vel kanskje elektronene som beveger seg så fort men... samma det.. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: sedsberg på 2002-12-21 01:35 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...