mck Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hei, har en russebil, Dodge RAM 350. Felgene på den er møkkete og det sitter godt, har brukt avfetning og tynner for å få dette av, får av mye - men det sitter alikevel noe igjen. Har noen tips til hvordan man kan få disse shiny, eller er håpet ute for disse 18 år gamle felgene? Edit: Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike konede muttere som brukes på denne typen felger? Har forsøkt flere steder. Endret 10. april 2007 av mck Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Beste er vel å kanskje sandblåse, får så å lakke opp igjen. Men det blir vel for dyrt. Har du vært innom en dekk/felg sjappe? Lenke til kommentar
mck Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Har du vært innom en dekk/felg sjappe? 8343080[/snapback] Det var ikke dumt, holdt på litt i stad med avfetting, begynner å bli bra Lenke til kommentar
mck Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Noen som forresten vet hvor jeg kan få tak i slike konede muttere? Har vært flere steder, bilrekvisita og dekk/felg forhandlere. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kanskje en slik amerikanske bildeler butikk av noen slag? Finner vel sikkert en eller annen på nettet.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som forresten vet hvor jeg kan få tak i slike konede muttere? Har vært flere steder, bilrekvisita og dekk/felg forhandlere. 8355336[/snapback] Send mail til dekkforhandlere på nett. Du kan også sjekke Fordforumet og Bilforumet. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hvis du kan leve med en annen design på mutrene, så regner jeg med at en velutstyrt dekkforhandler har slikt på lager. Vi har ihvertfall Ang. felgene, så tror jeg det blir vanskelig å få dem fine med mindre du leverer dem inn til profesjonelle felgreparatører. Sandblåsing + forkromming trengs nok der. Kan jo prøve å pusse dem ned og spraylakkere dem (det billige alternativet), men felglakk skal tåle en støyt, ingen garanti for at hjemmemekk ser bra ut etter noen mil. Endret 12. april 2007 av SilverCRX Lenke til kommentar
mck Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hvis du kan leve med en annen design på mutrene, så regner jeg med at en velutstyrt dekkforhandler har slikt på lager. Vi har ihvertfall 8371792[/snapback] Okay, hvor holder dere til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå