Daily-Drifter Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hahaha en som sa at det er jo møkk kjedelig å bare gasse å bremse hele tia, hvor underholdende er det å gire en 50cc a? tar poenget ditt fortsatt 1000 ganger bedre enn automat. for de aller fleste passer nok scooter bedre enn ped, men for meg f.eks som har kjørt cross mesteparten av livet blei det for surt med 50cc moped også. spar til lett istedet, hadde ikke en krone fra jeg var 16 til 18, men det skal jeg love dere det var verdt! Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis man vil leke seg med et motorkjøretøy, bør man skaffe seg noe uten skilt, og kjøre på en godkjent bane. Registrerte kjøretøyer og leking hører ikke sammen. noen må jo alltid være festbrems da Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Festbrems? Ja, helt enig. Omtrent som om crossere uten skilt, eller R- sykler for banebruk er "kjedelige" i forhold til en moped som klarer 90 på flatmark.. Logisk. Endret 3. mars 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Victima! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 det er i grunn sykt fett med liggesykkel som drar 90 på flata. Kjører forbi biler, og kan liksom kjøre slik som du ser på tv legge seg ned i svinger osv Gleder meg til skole hver dag (1mil skolevei elns) Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Definitivt moped! Ser tøffere ut og er etter min bak bedre å kjøre. Liker sittestillingen bedre, ligner mer på en motorSYKKEL enn scooter gjør. Liker også kontrollen jeg får med store hjul, større avstand mellom akslinger og manuelt gir. Ikke at scooter er helt på trynet, det er bare et enklere alternativ for de som ikke har skrulose. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 det er i grunn sykt fett med liggesykkel somdrar 90 på flata. Kjører forbi biler, og kan liksom kjøre slik som du ser på tv legge seg ned i svinger osv Gleder meg til skole hver dag (1mil skolevei elns) du bør SERIØST prøve noe hefitgere en rs50en din, hahahaha tror nesten jeg skal quote deg i signaturen min Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 du er morsom du, Victima! har kjørt begge deler en god del, og syns de er like gode til hver sine forhold. til bykjøring hadde jeg lett valgt scooter, mens i variert kjøring med litt terreng og skogsveier hadde en offroad vært tingen. selvfølgelig uten plomberinger i begge typene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå