FaderKubik Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 kordan moped har du da? har då nån anbefalinga til me kaskje?? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kordan moped har du da? har då nån anbefalinga til me kaskje?? 8412145[/snapback] jeg har rieju rr...veldi fornøyd med den. akkuratt nå må jeg stille forgasseren så skal den gå bedre Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kjøp yamaha dt sm.. det er det som er tingen! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 kjøp yamaha dt sm.. det er det som er tingen! 8416554[/snapback] Personlig synes jeg Yamaha DT R er bedre enn supermotard. DTR har dekk'a for cross, noe som supermotard absolutt ikke har. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er jo en selvfølge at supermotard dekk ikke er cross dekk..?? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 kjøp yamaha dt sm.. det er det som er tingen! 8416554[/snapback] Personlig synes jeg Yamaha DT R er bedre enn supermotard. DTR har dekk'a for cross, noe som supermotard absolutt ikke har. 8427301[/snapback] Til og med om en skal kjøre mer elle mindre utelukkende på asvaltert vei? Da ville jeg nok valgt sm. Sm framskjermen er også stiligere etter min meningn. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) kjøp yamaha dt sm.. det er det som er tingen! 8416554[/snapback] Personlig synes jeg Yamaha DT R er bedre enn supermotard. DTR har dekk'a for cross, noe som supermotard absolutt ikke har. 8427301[/snapback] Til og med om en skal kjøre mer elle mindre utelukkende på asvaltert vei? Da ville jeg nok valgt sm. Sm framskjermen er også stiligere etter min meningn. 8429470[/snapback] Cross-dekka slites mye fortere ut og har mye dårligere veigrep på asfalt enn asfaltdekka man finner på supermotardene. Kjører du mer enn 30-40% på en elendig grusvei ville jeg nok vært enig i at cross dekk hadde vært best, men på vanlige tilkjørte grusveier er ikke cross dekka noe bedre enn asfaltdekka siden de ikke får noe tak i den harde grusen.. Mopeden ruller dessuten bedre med asfaltdekk.. Endret 20. april 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Det er som cross dekka er bedre på er veldig dårlige grus veier, grass og gjørme.. Ellers er det bedre med supermotard.. Jeg kjører med ein kompis som har cross og på grusen ligger eg like godt på veien.. Bedre faktisk.. Endret 20. april 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 du ligger bare bedre på asfalten Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg lå vel så godt som deg på veien inn til åsen.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 yupp, men da kjørte vi ikke de sykklene hadde å gi, dessuten spinner din lettere på grus og gras = dårligere grep Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jaja.. mn den ligger like godt forde.. bare spør dei andre.. eller se hva dei andre har sagt på denne siden.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 tror ikke det har så mye å si igrunn..... supermotard er lagt til asfalt... cross er lagd til å kjøre utenfor asfalt... tror ikke det har så mye å si på mopeder...må sikkert ha litt mer krefter for at det skal ha så mye å si Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har ikke lest noen tidligere innlegg i denne tråden, så om jeg repeterer mye, så beklager jeg. Disse punktene er begrunnet på mine meninger. Moped Kommer frem de fleste steder. Ser ofte 'kulere', eller 'bedre' ut. Kan ofte trimmes mer. Manuelt gir, slik at man kan bestemme selv. Men, manuelt gir er vanskeligere. Må veldikeholdes mye mer. Større marked. (?) 'Mistenkes' oftere for trim. (Iallefall her hvor jeg bor) Scooter Automatgir. Lettvint. Mer uskyldig, og 'mistenkes' sjelden for trim. Mer 'fancy'. Lite, eller ingen veldikeholding. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 [*] 'Mistenkes' oftere for trim. (Iallefall her hvor jeg bor) 8430868[/snapback] Det har du rett i..! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Akuratt det med misstanke om trim. Det intrykket har ikke jeg her jeg bor, hørt om minst like mange avskiltede scootere som mopeder. Tror politiet er veldig klar over at scootere også trimmes hyppig. Fin oppsummering ellers, dog. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kjører selv scooter, og har effektanlegg, og har aldri blitt stoppet. Ennå, da. Men, kameratene mine som kjører for eksempel Supermotard eller Ryz (?) har blitt stoppet flere ganger, selv om de ikke har trim. Men, det varierer vel fra sted til sted. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er heldigvis ikke så mye politi hvor jeg bur Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har passert utallige politikontroller med min TZR (Ikke kjørt èn time orignalt) Og de har bare vinket meg videre My luck, I guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå