Robin89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) heii^^ jeg har en evinrude XP 10 som jeg lurer på om det går an og trimme?? er ikke helt sikker på årsmodel den er i men jeg trur det er en 90model=) Endret 9. april 2007 av Robin89 Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 er ikke helt sikker på om dette gjelder denne motoren men på nyere evinrude/johnson 9,9 er det mellom forgasser og innsug en gummipakning, en innsnurpet metallplate og så en gummipakning igjen.... For og trimme til 15 hk tar du bare vekk metallplata.... Evnt hvis ikke du vil gjøre dette ta kontakt med din evinrude/jonhson forhandler.... Lenke til kommentar
Robin89 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 er ikke helt sikker på om dette gjelder denne motoren men på nyere evinrude/johnson 9,9 er det mellom forgasser og innsug en gummipakning, en innsnurpet metallplate og så en gummipakning igjen.... For og trimme til 15 hk tar du bare vekk metallplata.... Evnt hvis ikke du vil gjøre dette ta kontakt med din evinrude/jonhson forhandler.... 8343179[/snapback] ok takk^^ Lenke til kommentar
Robin89 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 men må motore justeres etter det Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Min måtte ikke det vertfall Lenke til kommentar
Robin89 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Min måtte ikke det vertfall 8346476[/snapback] Ok tusentakk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå