Bozzeye Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Har du gjort noe gøyt i ferien? Da kan du skrive om det her. Selv har eg ikke gjort mye i ferien. Har rundet Zelda TP, bestilt Prince of Persia og har vert masse på datan. Kommer ikke på mer. Mvh Kiwien6 Edit:Har MASSE ugjorte lekser til i morgen. Endret 9. april 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Døgnet 2 netter med oblivion, (fra 30 til 60 timer med gamingtid ) var syk, og var på hytta og kjedet ræ** av meg Endret 9. april 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Blei nerde-påske på meg også, siden alt var utsolgt på Inferno-festivalen. Runda Diablo II, og er nå igang med expansion pack'en. Noen timer med CS ble det også, gitt. Ellers har det blitt vask og polering av bilen, noen turer med taket nede. Også en hel haug med tomme ølbokser da. Snudd om døgnet helt, så det var tungt å stå opp å gå på jobb i dag tidlig. Blei ikke mye reising ihvertfall. Men skal avgårde til Las Vegas neste fredag, så det blir vel en slags utsatt påskeferie Pantera Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg var alene hjemme i to uker, og skal være det i fem dager til. Har sovet mye over hos kjæresten, ellers trent og tatt det helt med ro. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg har kjørt Skuter! :!: Masse sne overalt Endret 10. april 2007 av MongoMan Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har vært på hytta i fem dager. Kjørt scooter, hoppa på ski, prøvd kite, og spist masse god mat. Samt vunnet i poker. Ja, åsså har jeg slappet av litt da. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Var på TG i år for første gang ^^ Beste påsken ever Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 festet alt for mye første hega (drikking og snowboard kjøring) så ble det en rolig uke med en del spilling og minilan. Command and Conquer + wow, så ble det enda mer snowbaord i den siste helga av påken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå