123456789101112 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Kom akkurat hjem fra påskeferie og fikk litt sjokk da jeg slo på xboxen...Når jeg dro på ferie nappet jeg ut alle kontaktene som står i xboxen, altså ikke fra støpselet men fra selve boksen. Når jeg kom hjem plugget jeg disse kablene i igjen og skrudde på. Da fikk jeg disse 3 røde ringene det er så mye snakk om. Jeg skrudde xboxen av igjen og dyttet alle kablene ekstra gått i, da funket den igjen. Er xboxen min doomed eller er det håp? jeg har jo garanti så ikke noe stress å sende den inn, men passer veldig dårlig akkurat nå.. PS: kan det rett og slett være at jeg ikke dyttet stømkabelen godt nok inni? den kabelen som er på motsatt side av internettgreiene satt nemlig litt løst... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis den funker vanlig nå så er det ingen fare nei. Skjer sånn når kablene ikke er helt inni. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Kom akkurat hjem fra påskeferie og fikk litt sjokk da jeg slo på xboxen...Når jeg dro på ferie nappet jeg ut alle kontaktene som står i xboxen, altså ikke fra støpselet men fra selve boksen. Når jeg kom hjem plugget jeg disse kablene i igjen og skrudde på. Da fikk jeg disse 3 røde ringene det er så mye snakk om. Jeg skrudde xboxen av igjen og dyttet alle kablene ekstra gått i, da funket den igjen. Er xboxen min doomed eller er det håp? jeg har jo garanti så ikke noe stress å sende den inn, men passer veldig dårlig akkurat nå.. PS: kan det rett og slett være at jeg ikke dyttet stømkabelen godt nok inni? den kabelen som er på motsatt side av internettgreiene satt nemlig litt løst... 8342991[/snapback] Kan være fo skjermkabelen ikke var dyttet inn helt Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Digg! takk for svar...ser ut som jeg er reddet for denne gang da:) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 er nok bare kabelen til bildet som ikke var ordentlig på plass. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 du får ikke 3 røde ringer ved kabler som ikke sitter godt nok inne. Det er vel 4 ringer er det ikke? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 du får ikke 3 røde ringer ved kabler som ikke sitter godt nok inne. Det er vel 4 ringer er det ikke? 8365966[/snapback] Stemmer det. 3 røde ringer betyr, "hardware failure". Men kan også bety at det er noe galt med strømtilførselen om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå