2bb1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Petter Solberg har bygd Mummi-huset i hagen sin eller noe sånt - 2 etasjer høyt elns. Min søster har også lyst til å bygge Mummi-huset i hagen sin, så skulle hatt tak i skisser/tegninger av Mummi-huset. Ikke bilder AV Mummi-huset, men sånn bygge-tegning liksom. Håper noen kan hjelpe på det noe uvanlige emnet! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tror det blir vansklig å få tak i, du kan jo lage dine egne da? Trenger litt snekker erfaring på hva som faktisk går ann, men ellers er jo Mummi et fantasidyr så bruk fantasien... Og du kan jo se på bilder av Mummi huset og se sånn ca hvordan det er bygd opp Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Du kan prøve med et program som heter Sketchup! Lagd av Google! Ganske bra program til skisser etc! KLIKKELIKLIKK Post bildet av det ferdige huset da Endret 9. april 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Neeei, ikke noe fantasilaging her i gården! Vil ha tak i FERDIGE skisser, ikke noe homemadestyle. Må vel finnes en eller annen plass. Evt. noen som vet hva blir Mummihuset på finsk? Mummi.... ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mummihuset heter Muumitalo på finsk. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Er det noe lignende dette søs di vil ha? Isåfal så er dette en side du vil besøke. mailen til eieren av sia (og da også mummihuset på bilde og derfor tegningene) er som følger "[email protected]" Endret 9. april 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Nåå begynner vi å snakke her! Skal ta å sende en mail til han om han har noen tegninger. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bloggen hennes () kom opp som første ting på mitt enkle google søk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Er Hedvig et jentenavn? Btw, søkte ikke på "Nett", kun på bilder. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hedvig er da et jentenavn så hvit jeg vet, kjenner en jente som lystrer ved det navnet ihvertfall ... Og hvis jeg skulle ta feil , så må jeg si at den siden var det mest ikke-guttete siden jeg noen gang har sett. Ikke så macho hoby'er heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå