Opticane Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg er på utkikk etter et sett ratt og pedaler til å kjøre Gran Turismo 4 med. Det trenger ikke være så råflott, vibrasjon osv er ikke så viktig, så lenge det funker greit. Det kan gjerne koste 3-400 eller under. Alså ikke særlig mye over. Takk for hjelp EDIT: Om noen selger brukt i Oslo, så send meg en PM. Endret 9. april 2007 av Opticane Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Anbefaler Logitech Driving Force Pro siden den støtter 900 graders svinging og GT4 støtter det. Den enklere modellen Driving Force har ikke 900 graders svinging, men er riktignok billigere, begge har force feedback. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Er en av disse det samme som Driving Force EX? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tror Driving Force Ex bare er en nyere utgave av Driving Force, du har ikke 900 graders svinging, men det er likevel et ratt av god kvalitet, dessuten kan du bruke alle disse Drivng Force rattene til pc'en også. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ok, ble veldig kåt på Driving Force Pro nå... Det så lekkert ut. Festes det på en god måte til bordet? Og har lyst til å kjøpe det i butikk så fort som mulig, vet du om noen butikker som selger det til en grei pris? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det festes med sånn klyper som går under bordet og så strammer man skruene på toppen med henda, det sitter egentlig veldig bra. Under fotpedalene har du en plastpigger du kan vippe ut om du bruker det på teppe, så slipper du at pedalsettet forsvinner lenger og lenger bort fra deg. Har Driving Force Pro selv og er veldig fornøyd med kjøpet, gummigrepet er veldig bra og er spes gøy med GT4 med tanke på fullt rattutslag. Vet ikke om noen spesielle butikker nei, mulig elkjøp eller lefdal har til en grei pris. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har driving force pro ratt... Kan selges for rett pris Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 cossiemk1: Sendt deg PM. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Klarte ikke vente lenger, så jeg kjøpte meg Driving Force Pro på Spiderman i Bogstadveien. Nå er det virkelig rått å kjøre Gran Turismo 4. Men, GTA-spillene fungerer ikke med rattet, er det normalt? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gratulerer med rattkjøp! GT4 blir ti ganger med morro med rattet og man kan holde svingene mye bedre! GTA har så mye annet enn bare kjøring så det er ikke satt opp til å være kompatiblet med ratt. Hvis du skal spille andre litt mer arkadeaktige spill (Burnout, NFS osv.) kan du låse rattet til mindre rattutslag (spill før GT4 på PS2 bør du gjøre dette med ettersom de egentlig ikke støtter 900 grader), dette gjør du ved å holde tre knapper inne. Høyreknapp bak rattet + R3 + Select, så hører du et mekanisk klikk inni rattet og den ene lampa på høyresiden slukker. Bare å trykke samme kombo om igjen så låser du opp rattet igjen til 900 grader. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Klarte ikke vente lenger, så jeg kjøpte meg Driving Force Pro på Spiderman i Bogstadveien. Nå er det virkelig rått å kjøre Gran Turismo 4. Men, GTA-spillene fungerer ikke med rattet, er det normalt? 8355874[/snapback] Svarte deg på pm i går jeg, men hørte ikke noe mere... Men fint at du fikk ordnet det da... Mangler bare chip du nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå