CodeMaan Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 For ca. 2uker siden leverte jeg datan på komplett fordi den ikke funket¨! Da jeg fikk den tilbake hadde de byttet diverse defekte komponenter. Det var jo greit, men problemet er at datan henger i gjennomsnitt ca. hvert 5. min. noen som kan hjelpe meg med problemet? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hva er spesifikasjonene på pc'en? Hvilke deler ble byttet ut? Hvilket operativsystem? Nok kjøling? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Det er nok kjølinga.... min pc frøys etter 3 min.. men jeg hadde glemt å sette i strømkabelen til cpu vifta da (hehe)... Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Papirpose: Spek. er P3 733 mhz byttet 128mb ram Geforce 2 mx byttet abitVH6-2 byttet disse er komponentene som ble byttet jeg kjøre først win98, men byttet til xp som gjorde PC-en mer stabil men den klikker fortsatt.. hvor i tilfelle kan feilen ligge..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå