P0nduz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hei Som topic sier vurderer å kjøpe dette korte da mitt p5b tok kvelden her i dag:( Er det andre kort som gir like god ytelse og overklokkingsmuligheter til samme pris? Takker for alle inspill. mvh Elronx Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 skaff deg et nytt ASUS P5B eller et ASUS P5N-E SLI Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 skal hvertfall ikke ha p5b igjenn. det var møkk og klokke med kunne nesten ikke stille på noe i bios og max volt til minne var på 2,1v men skal sjekke ut p5n-e men trenger jo ikke sli da.. har du noen andre gode alternativer som ikke er fra asus eller er det absolutt best ytelse på asus for tiden? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vil tro et Gigabyte DS3 evt DS4 skal kunne gjøre jobben. Ellers så er jo DFI på vei med en serie P965 kort, men det er litt usikkert når det blir mulig å kjøpe de. Regner da med de er rett om hjørnet. Kanskje når Netshop åpner etter påsken. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Får se om det dukker opp noe over påske ellers kan jeg ikke vente lenge. for sitter på dama sin maskin og skriver nå... så trenger sårt nytt hk helst i morgen:P Tror jeg skal styre unna gigabyte hørt om mange varme chipset og kræsj i forbindelse med overklokking. men gjerne opplys meg om noe annet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå