123456789101112 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kjøpte akkurat Saints row til Xbox 360 og har et lite spørsmål.. Er det sånn at det er noe sykt med bugs og småfeil i spillet? Vi snakker henging usynlige personer og stort sett alt mulig dritt minst en gang i timen... Stemmer dette eller har jeg fått en "dårlig utgave"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dårlig utgave? Nei, ettersom alt på alle Cd'ene er det samme;) Kan være boksen din Har ikke sett noen greier i mitt Saints Row Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Det er noen store bugs som du sier her, opplever det samme selv men ikke så ofte som du sier. hvis det er så ille så kansje du burde få byttet spillet til et nytt. Men hvis du kan overleve det så har det ikke så mye og si på gameplayet. Men skjønner at det er surt, kjørte fra politiet på motorveien og så stoppet bilen min og ble usynelig og jeg bare hang i lufta. noen sek etterpå kjørte jeg igjen... Endret 9. april 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 haha akkurat det samme skjedde med meg på den ene missionet, skjedde flere ganger og...er spesielt irriterende når du har tatt 2-3 missions uten og save og plutselig forsvinner bilen og personene... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har du lastet ned siste patch da? Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 jeg går ut i fra det? Er det sånn auto når du starter opp spillet eller må jeg laste den ned fra merketplace? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal vel poppe opp slik notis når du er koblet til nettet, og du starter spillet.. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hehe ved ei sånn bru så kjørte jeg rett i noen trær å trur du ikke det bugga seg å bilen satt faen meg fast oppi lufta Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) er ikke så mange bugs og småfeil i spillet mitt ihvertfall Endret 10. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 har hørt at det er sykt mange bug's i det spillet.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er nok DVD-spilleren din det er noe galt med. Hadde de samme problemene du beskriver med min forrige konsoll. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er vel noen bugs i spillet, men det finnes vel ikke et eneste spill uten bugs? Uansett, bugsa er ikke så ille at man synes det er ytterst plagsomt. Personlig har jeg aldri hatt noen spesielle problemer med Saints Row, annet enn at spillet klikka hver eneste gang jeg skulle ta siste Rollerz-mission, så jeg måtte lage en ny savegame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå