Snuggis Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg sitter her med en ganske nylig bygd PC.(Oppsett i signaturen min) I den gamle PC`n min hadde jeg et Creative SB 24bit Live lydkort, men det droppet jeg til fordel for det integrerte lydkortet jeg har nå. Har et surround sett fra Logitech(6.1) og lydkortet gir meg lyd over alle høytalerene når jeg ser på film, men jeg lurte på om det var mulig å få lyd i alle når jeg spiller av musikk? Jeg kunne det med det gamle kortet mitt, men bruker Vista nå og creative har ikke kommet med noen oppdatert EAX til Vista, så nytter ikke å bruke det heller. Håper noen kan gi meg en løsning på dette og takk for all hjelp - Ole Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Dette har blitt tatt opp minst 100 ganger nå Sjekka driver programvaren ? Gå til Start - Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Så ned og trykk på hvor Høytalerinnstilinger står TRYKK AVANSERT og vel 6.1 eller 2.1 spørs, sjekk om det kommer lyd ut MEN hva spiller du det med, med winamp må du gjøre noe for å få lyd på alle MEN på wmp må dukke Nevermind, jeg leste feil Endret 9. april 2007 av m4sta Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Dette har blitt tatt opp minst 100 ganger nå Sjekka driver programvaren ? Gå til Start - Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Så ned og trykk på hvor Høytalerinnstilinger står TRYKK AVANSERT og vel 6.1 eller 2.1 spørs, sjekk om det kommer lyd ut MEN hva spiller du det med, med winamp må du gjøre noe for å få lyd på alle MEN på wmp må dukke Nevermind, jeg leste feil 8344962[/snapback] Skjønner hva du tenkte Men er som du fant ut ikke det som er problemet, men det å få musikk filene til å få spilt lyd over alle. Dette fikk jeg som sagt til på det gamle Creative kortet mitt som kunne benytte seg av EAX som "tunet" lyden under XP, dette er ikke kommet i Vista enda, eller så hadde jeg bare satt inn det:p Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Er det noen som kan ha en løsning på "problemet" mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå