And.rs Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hei! Finnes det noen programmer (gratis) som enkelt kan snu bilde i videofiler? Problemet med at bildet er opp ned kommer når jeg konverterer divX til WMV. Jeg har fått det til i Windows moviemaker, men det tar hele 50 minutter, og det blir litt i det lengste laget ... Takker for all hjelp! André Endret 9. april 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Du har jo f.eks Gimp, det er ett bra fotoredigerings-program, og der kan du snu som du vil på bilder, og det tar ikke lange tida du. Endret 9. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Forum > Digital foto og video > Videokamera > Videoredigering og video Det er en film han snakker om Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er 90% sikker på at det er en codec-feil på systemet ditt som gjør at filmen blir avspillt speilvendt. Finn ut hvilken dekoder du bruker for å spille av DivX-fila, avinstaller dekoderen (aller helst avinstaller en "pack" om du har noe slikt installert) og kun legg inn ffdshow og sørg for at den tar seg av dekodingen. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er 90% sikker på at det er en codec-feil på systemet ditt som gjør at filmen blir avspillt speilvendt. Finn ut hvilken dekoder du bruker for å spille av DivX-fila, avinstaller dekoderen (aller helst avinstaller en "pack" om du har noe slikt installert) og kun legg inn ffdshow og sørg for at den tar seg av dekodingen. 8342739[/snapback] Ok, da prøver jeg det... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er 90% sikker på at det er en codec-feil på systemet ditt som gjør at filmen blir avspillt speilvendt. Finn ut hvilken dekoder du bruker for å spille av DivX-fila, avinstaller dekoderen (aller helst avinstaller en "pack" om du har noe slikt installert) og kun legg inn ffdshow og sørg for at den tar seg av dekodingen. 8342739[/snapback] Da løste det seg! Lastet ned alt på nytt, og denne gangen er alt bra. Takk for hjelpen! André Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå