nabbskall Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ja, har lenge lurt på om G15 noengang kommer på norsk, noen som har peil? Endret 9. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Trur det er nokon som har spurt om dette før deg -----> LINK Men for å hjelpe deg så har eg eit forslag, du kjøper eg eit med svenske taster, setter språket til norsk slik at ä blir å og ö blir ø.... OK? Endret 9. april 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Trur det er nokon som har spurt om dette før deg -----> LINK Men for å hjelpe deg så har eg eit forslag, du kjøper eg eit med svenske taster, setter språket til norsk slik at ä blir å og ö blir ø.... OK? 8342644[/snapback] Joda, det er jeg klar over. men er allikevel irriterende med svenske bokstaver istedenfor.. Uansett, takker for svar Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 det kommer nok ikke ! grunnet det er lover i sverige som sier att alle spill og lignende skal komme på svensk,, så da får du nøye det med svensk , skriver på det nå . funker fjell , hvor ofter er det du setter deg ned og stirrer på tastene haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå