Laffe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei, jeg trenger litt hjelp her, jeg bruker den Engelskeversjonen og er litt uvant å bruke den.. for på skolen så bruker vi jo Norsk:/ men uansett.. det jeg lurte på hva heter den funksjonen hvor du kan stille på teksten? altså om den skal være i midten, fylle ut hele spalten. altså at du ikke får "da jeg va-" at du får den - fordi ordet ville ikke fylle ut hele linjen. men at den begynner på ny linje:/ da lurte jeg på. how do i do it? fylle ut hele spalten;) + hvis jeg skal ha farge inni spalten hva må jeg gjøre da? Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 ingen som vet?:/ det er vell noen som har Norsk versjonen? Lenke til kommentar
Eika på E6'n Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ingen som vet?:/ det er vell noen som har Norsk versjonen? 8342917[/snapback] Joda, fant det ut nå. Jeg regner med det er CS2 du bruker? Isåfall ligger løsningen under Paragraph, nederst i venstre hjørne er det en boks som heter "Hyphenate", klikk på den, og du er frelst ;-) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) hmm noen som aner hvorfor det er så laange mellomrom på enkelte settnignner?' Endret 9. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå