Gå til innhold

Armed Assault multiplayer graffikkfeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg spiller single player ser graffikken helt normal ut, men når jeg spiller multiplayer er graffikken sånn

 

post-106430-1176130137_thumb.jpg

 

Noen som vet hva problemet er, noe som kan fikse det?

8342417[/snapback]

 

Har hatt samme feil...

 

Hos meg var løsningen nye drivere fra www.omegadrivers.net

 

hender fortsatt innimellom, men da er det bare en restart som skal til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Når jeg spiller single player ser graffikken helt normal ut, men når jeg spiller multiplayer er graffikken sånn

 

post-106430-1176130137_thumb.jpg

 

Noen som vet hva problemet er, noe som kan fikse det?

8342417[/snapback]

 

Har hatt samme feil...

 

Hos meg var løsningen nye drivere fra www.omegadrivers.net

 

hender fortsatt innimellom, men da er det bare en restart som skal til. :thumbup:

8342889[/snapback]

 

hmm det skjer hele tida på multiplayer hos meg..rart :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei, arma har som kjent en haug med bugs. Men i noen tilfeller er det noe veldig lite som skal til for å løse problemet.

 

1st. Last ned og installer patch v.1.08

 

2nd. Hvis grafikken fortsatt er som den var på bildet ditt, se til at du har riktig versjon av f.eks Nview ( med nvidia control panel, eller ATi sin tilsvarende Catalyst. ) Og sørg for at 3dkortet har de nyeste driverne.

 

3rd. Dette må man gjøre 'in game' og har vært til stor hjelp for meg da jeg også har oppdaget rare elementer med grafikken i spillet: Sett grafikken på default også når den har loaded inn default instillingene så trykker du cancel. Dette omstiller grafikken.

 

4th. Hvis du enda har problemer med grafikken så må du reistallere spillet eller slå av programmer som tweaker eller forbedrer instillinger som er ellers låst i grafikk kortet ditt.

 

5th. I den nye patch 08 kan du trykke 0 0 7 for å resette grafikken via radion 'in game'!

Men det gjelder kun multiplayer Evolution delen.

Lenke til kommentar

Grafikken i Arma ble helt psykedelisk etter jeg la inn 1.08-patchen. Nå forvrenger geometrien seg til de ugjenkjennelige, teksturer blinker av og på som et diskotek, objekter blir sjokk-lyseblå, osv. Etter jeg la inn 1.08 og fikk problemer med grafikken har jeg også prøvd å installere siste WHQL-sertifiserte drivere fra nVidia, men til ingen nytte. 1.06 var helt fin uten noen slike problemer.

 

Jeg har 7900GT og alle drivere samt DX9.0c er av nyeste version.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...