haakka Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg skal ha meg nytt studio-llydkort, men har ikke så mye peiling på eksterne lydkort. Jeg har tittet på Mbox 2.0, men det blir rett og slett for dyrt med 4-5000 kroner. Jeg har ikke noe spesielt budgett, men helst under 2000 kroner. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Denne er VELDIG feilpostet :!: Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 chryzsh: hvorfor det? Studiolydkort går jo under musikkskaping..? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 OK, jeg beklager. Jeg så ordene USB, lydkort o.l. så tenkte jeg DATA! La ikke merke til studio... Jeg aner uansett ikke Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg skal ha meg nytt studio-llydkort, men har ikke så mye peiling på eksterne lydkort. Jeg har tittet på Mbox 2.0, men det blir rett og slett for dyrt med 4-5000 kroner. Jeg har ikke noe spesielt budgett, men helst under 2000 kroner. 8342381[/snapback] fins mange av dem. nå skal ikke jeg anbefale ting men jeg Syns Edirol UA 4FX er noe av det beste jeg har vært borti. koster 2000. effekter til gitar og annet. XLR med 48v. og tube simulator med compressor effekt. men de andre på forumet vet kansje om noe som passer deg hvis du forklarer hva slags musikk du lager og dine behov. mange inputs? osv osv Dilly Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) har du firewire kan jeg anbefalle denne : Echo Audiofire 2 (1980kr) trenger du phantom power kan du kjøpe Audiofire 4 har du ikke firewire kan du ta Echo Gina tror jeg de heter. ellers har m-audio noen bra og eidirol men ingen av de eksterne lydkort osv har ikke spesielt bra pre-amper men fungerer til amatøropptak Endret 9. april 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hadde vert greit om du kom med litt mer info: hvor mange innganger/utganger trenger du? har du tenkt å koble instrument rett i boksen? digital inn/ut? hva skal du spille inn? evt hvilken type mic du skal bruke, kondensator(da trenger du phantom power) eller dynamisk mic? da blir det litt lettere å finne noe som passer ditt behov... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå