MrUrge Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har Abit Fatal1ty AN9 32X hovedkort, og der fulgte det med lydkort. Når jeg for eksempel spiller Test Drive så hører jeg veldig godt knitring i høytalerne. Og det kommer bare i den ene høytaleren, så da trodde jeg at jeg hadde sprengt den høytaleren og ble litt skuffa. Men når jeg da er på lan og hører at det samme er i headsettet mitt, som jeg nesten aldri bruker.. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ingen som kan svare meg? Det er veldig irriterende! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skjer det samme når du spiller av musikk ? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Nei egentlig ikke som jeg kan høre Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hmm. det er VELDIG tvilsomt men det kan hende at det er noe feil me lyden på test drive. TVILER men Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Da erre mest sannsynelig at på spillet så er samplingsraten satt høyt opp, ok jeg hakke peiling på det, men prøv å tukl med lyden i spillet, ellers kjøp deg no annet spill Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har ikke tuklet med lyden på spillet før, og før var det ikke sånn.. Så bare litt merkelig egentlig.. Og sinnsykt irriterende! Endret 18. april 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dra ned nivå på DIGITALLYD (gjerne også WAVE og SW SYNTH) i Volumkontroll slik at det er under halv parten (<50%) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå