1915 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 noen som har en slik skjerm? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306362 er den bra? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) nææææ, hva skal du med crt ? Du for jo LCD til samme pris og som er bedre Sitat av førstepost fjernet av moderator Endret 9. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) nææææ, hva skal du med crt ? Du for jo LCD til samme pris og som er bedre 8343792[/snapback] lcd sucks Endret 9. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
mosher Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Tidligere kan jeg være enig i at CRT var bedre enn LCD, men etter at jeg kjøpte en 20 " fra Dell, er jeg ihvertfall sikker på at den tiden over. Så think again, browse deg fram til en LCD på 19 " og legg i noen hundrelapper, så har du nok en bedre skjerm. Tviler ikke på at den Samsung skjermen er ok, Samsung kan å lage skjermer, men med dagens 7. generasjons LCD paneler er de nok like gode. Endret 9. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
nosync Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg var en total CRT hore, og hadde INGEN tro på LCD. Men jeg kjøpte Samsung SyncMaster 226BW og er helt avhenging....kommer aldri til å gå tilbake til CRT. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Men la oss si at en vil spare penger da, uten å gå på akkord med bildekvaliteten. Samtidig har man et svært skrivebord og ønsker seg tre skjermer. Da er det vel ikke mange ulempene med crt fremfor lcd. Å få to nye slike samsung-skjermer virker for meg et røverkjøp. Gleder meg til jeg flytter ut og får større skrivebord. Endret 9. april 2007 av T.F.T Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eg har en CRT Samsung 957P på spillemaskinen min og 1920 x 1440 er helt SYKT! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 2 LCD skjermer tar lite plass, 2 ...21" CRT skjermer tar ENORMT mye plass, summer like mye, og varmer godt opp. Og, jaggu kan du dytte bordet+LCD skjermene praktisk talt inntill veggen slik at du får bedre støtte for armene/hendene. Og for ikke å snakke om bedre plass til potetgull, cola/glass, annet essensielt snadderknask CRT skjermer er fortsatt kanon på å levere et balansert bilde, bare å innrømme det (personlig erfaring, ingen fasit som sagt), men det er så mange ergonomiske positive fordeler med LCD at for mange blir det fort hardt å gå tilbake til CRT. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
hiper Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg har den skjermen, og for min del kommer jeg aldri til og gå over til lcd beste skjermen jeg har hatt noengang... eneste minus er når jeg skal på store lan, reise i 7-10 timer med tog, bil, buss osv..uansett må jeg alltid bære skjermen en lang gåtur siste etappe fra buss o.l til lan.. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde skjermen før og etter min mening er det vell den beste crt skjermen 19" atm. Men som sakt, lcd skjermer er like gode og de tar mindre plass. Eneste dumme er at de koster litt mer. Skal du ha crt 19" så går du for den. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde skjermen før og etter min mening er det vell den beste crt skjermen 19" atm. Men som sakt, lcd skjermer er like gode og de tar mindre plass. Eneste dumme er at de koster litt mer. Skal du ha crt 19" så går du for den. 8349708[/snapback] yeess. endelig noen som kunne svare takker tråd er besvart. kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå