Gå til innhold

Hjemmeside

irock680

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Du trenger ikke unnskylde deg for at du ikke kan det "that" good. Alder er ihvertfall en kjempedårlig grunn! Jeg kunne skrive Basic HTML da jeg var tretten og det ble bedre enn det der.

Og det er Utrolig mange andre yngre folk som kan mye mere enn det jeg kan.

Siden er egentlig bra.. Mye bra innhold, men designet er litt dårlig.. Tenk etter hva du ser etter o.l på sider du besøker. :wink:

Du bruker ikke tilfeldigvis Frontpage? Isåfall finn en template med div tabeller.. Lag en basic outlook

og sett den som default for alle sidene! Da kan du fylle inn etter hvert for hver link! Og prøv og ha linkene på samme stedet på hver side du er på!

Dessuten er det veldig unødvengdig og ha navnet på sangene da man ikke kan laste de ned og høre på dem!

MVH

Jørgen

Edit: Skriveleif Rammer til Tabeller. Song Notify

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jgrondal på 2002-12-18 17:26 ]</font>

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

man lager sider og forrandrer på ting helt til man er fornøyd, enkelt å grett.

du kan jo prøve med:

<body>

<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber1">

<tr>

<td width="100%">

<p align="center">tittel</td>

</tr>

</table>

<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber2">

<tr>

<td width="22%"> meny</td>

<td width="78%"> hovedteksten</td>

</tr>

</table>

en enkel side mal, uten rammer eller no slik :smile:

</body>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...