irock680 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg holder på med å lage en hjemmeside med frontpage. Jeg og en venn har holdt på ganske lenge med å lage den, men jeg er sikker på at vi mangler noe som vi burde ha der. Sida er http://www.geocities.com/irock680 . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 rullende tekst...2 ganger :sad: hold teksten i ro..evnt en egen farge til menyen eller en skille mellom dem. Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg er bare 14 år gammel og jeg er ikke akkurat data ekspert heller!!! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 (endret) Hei! Du trenger ikke unnskylde deg for at du ikke kan det "that" good. Alder er ihvertfall en kjempedårlig grunn! Jeg kunne skrive Basic HTML da jeg var tretten og det ble bedre enn det der. Og det er Utrolig mange andre yngre folk som kan mye mere enn det jeg kan. Siden er egentlig bra.. Mye bra innhold, men designet er litt dårlig.. Tenk etter hva du ser etter o.l på sider du besøker. :wink: Du bruker ikke tilfeldigvis Frontpage? Isåfall finn en template med div tabeller.. Lag en basic outlook og sett den som default for alle sidene! Da kan du fylle inn etter hvert for hver link! Og prøv og ha linkene på samme stedet på hver side du er på! Dessuten er det veldig unødvengdig og ha navnet på sangene da man ikke kan laste de ned og høre på dem! MVH Jørgen Edit: Skriveleif Rammer til Tabeller. Song Notify <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jgrondal på 2002-12-18 17:26 ]</font> Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 man lager sider og forrandrer på ting helt til man er fornøyd, enkelt å grett. du kan jo prøve med: <body> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber1"> <tr> <td width="100%"> <p align="center">tittel</td> </tr> </table> <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber2"> <tr> <td width="22%"> meny</td> <td width="78%"> hovedteksten</td> </tr> </table> en enkel side mal, uten rammer eller no slik :smile: </body> Lenke til kommentar
DCP Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 tror jeg har sagt dette før men... Du har tydeligvis ikke lest noe om webdesign eller slike ting. Den siden gir meg frysninger. Vær snill: "end our suffering." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå