Gå til innhold

Formatere dell inspiron 9400..

Myr

Anbefalte innlegg

Hei.. Som tittelen sier så sliter eg litt med å formatere den...

De er ikke behov for noen cder eller noe.. Så er de noen som veit kordan en går frem?

ctrl + f11 under oppstart.. fann til slutt... takker for svar.! /bow

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg selv er i besittelse av maskinen, og det faktum at du formidler ufattelig lite informasjon - nei.

Men har du cd? Isåfall, hvorfor ikke bruke den? Sett cd-rommen som 1st boot device, stapp i cden, reboot maskinen og følg instruksjonene.

Når det gjelder drivere o.l, fulgte det vel med en cd til maskinen? Hvis ikke, dell.com, finn din notebook, last ned drivere der.

Good luck.

Lenke til kommentar

Okey..lite info kanskje...

Men fikk ikke med noen cder nesten.. ikke med drivere eller noe...

Veit at den blir bare "formatert"/ stilt tilbake til de tidspunktet eg fikk maskinen.men problemet er bare eg ikke veit kordan eg skal tilbakestille / formatere den. er ikke slik som eg har brukt å gjort på dei stasjonere pcene eg har hatt... Alle drivere og slikt ligger på dell.no ja...

Lenke til kommentar

Om man søker litt på forumet her så kan man finne svar disse tingene.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=742758 f.eks.

Som jeg har sagt før. For å starte Dell sin 'recovery console' så må man først slå av maskinen. Start den opp og med en gang man ser Dell-logoen på skjermen så trykker man Ctrl+F11.

Kan være litt vrient å komme seg inn på til tider så prøv flere ganger om det ikke går på første forsøk.

Skal stå: "Loading PBR description" før man kommer inn på 'PC Restore by Symantec'.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...