Zypher91 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hei, har lyst på et bra anlegg til pcen, som kan spille høyt og har kraftig bass Men som også er bra til film og spill. Hva burde jeg velge? blir jo ca samme prisen når jeg skal ha forsterker til eltax høytalerne Vet ikke helt hva jeg vil ha, vil derfor vite hva som spiller best. Eltax : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318618 z-5500 : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303911 Takker for svar mvh. Lars Endret 9. april 2007 av Zypher91 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eltax er ikke noe å satse på, så om du må ha en av de to valgene ville jeg sagt.Logitech. Men du burde se på Dynavoice F6, som får veldig mye skryt både her inne og de fleste andre steder. Hva slags forsterker hadde du tenkt deg? Anbefaler deg å ta en titt innom Hifiklubben da det er langt høyere kvalitet der enn på Komplett. Lenke til kommentar
clario Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skal du spille høyt og ha kraftig bass er det bare en høyttaler som gjelder. Nemlig Cerwin Vega, ja, de koster nesten tredoble av hva eltaxene gjør, men så spiller de mye bedre også. Lenke til kommentar
clario Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dessuten, kjøper du ordentlige høyttalere fra Hifiklubben kan du letter få selt de visst du en dag finner ut du skal ha nytt anlegg igjen. For å si det på den måten, Eltax er noe møkk, billig høyttalere, samme kvalitet som man finner på Europris, Lidl og Max 20. Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Takker for svar Men hadde tenkt til å bruke ca 3k, men hvis jeg skaffer meg sommerjobb eller lignende skal jeg nok se på CV og en bra forsterker;) Men om jeg kun skal bruke 3k går jeg nok for z-5500 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 cv er bedre en eltax ja , men ikke så himla bra heller , men det duger til fest og sånt Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) cv er bedre en eltax ja , men ikke så himla bra heller , men det duger til fest og sånt 8342365[/snapback] Blir CV om jeg får meg en jobb, liker bass og hører mest på trance. Noen fler som har noen innspill på z5500 vs eltax?? Åssen er de her http://www.ljudia.se/cgi-bin/se/online/lju...032%20&cart_id= ? Endret 9. april 2007 av Zypher91 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du får nok mer forpenge hvis du velger Logitech, om det ikke har bedre lydkvalitet, så gjør det opp for seg og vel så det med funksjonalitet og fleksibilitet, er jo tross alt dekoder i det settet, noe som er en fordel hvis du skal koble til f.eks. dvd-spiller. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Noe sted i norge du får kjøpt Kit GX-15 MKII ?? Lenke til kommentar
clario Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du får nok mer forpenge hvis du velger Logitech, om det ikke har bedre lydkvalitet, så gjør det opp for seg og vel så det med funksjonalitet og fleksibilitet, er jo tross alt dekoder i det settet, noe som er en fordel hvis du skal koble til f.eks. dvd-spiller. 8343315[/snapback] Det riv i mitt hjerte å få høre en slik kommentar, ja til å med fra en som har CV høyttalere i bilde sitt. Lenke til kommentar
clario Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det du bør gjøre først, før du kjøper noe i det hele tatt, er å ta deg en tur innom hifiklubben. Er ganske så sikker på at du bestemmer deg der. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kjøp deg noen Dynavoice challenger 65, disse imponerer meg ivertfall, hadde aldrig trodd at de skulle ha såpass trøkk, til musikk vil jeg påstå at det er noen supre høytalere, men i film merker du at det ikke er noen veldig store høytalere.. Koster 2000 og 2500 på komplett Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du får nok mer forpenge hvis du velger Logitech, om det ikke har bedre lydkvalitet, så gjør det opp for seg og vel så det med funksjonalitet og fleksibilitet, er jo tross alt dekoder i det settet, noe som er en fordel hvis du skal koble til f.eks. dvd-spiller. 8343315[/snapback] Det riv i mitt hjerte å få høre en slik kommentar, ja til å med fra en som har CV høyttalere i bilde sitt. 8344761[/snapback] Hm? Hva mente du med det i grunn? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du får nok mer forpenge hvis du velger Logitech, om det ikke har bedre lydkvalitet, så gjør det opp for seg og vel så det med funksjonalitet og fleksibilitet, er jo tross alt dekoder i det settet, noe som er en fordel hvis du skal koble til f.eks. dvd-spiller. 8343315[/snapback] Det riv i mitt hjerte å få høre en slik kommentar, ja til å med fra en som har CV høyttalere i bilde sitt. 8344761[/snapback] Hm? Hva mente du med det i grunn? 8348880[/snapback] Han trodde vel du mente at karen burde velge Logitech foran CV Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Å? Nei, jeg mente Logitech vs. Eltax du. CV gruser begge de merkene. Lenke til kommentar
clario Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Å? Nei, jeg mente Logitech vs. Eltax du. CV gruser begge de merkene. 8358914[/snapback] Det var godt å høre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sats heller på noe skikkerlig som Dynavoice F6 eller noen andre dynavoice høyttalere Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Logitech'n produserer mye bass med den 10" subben og her får du surround isteden for stereo så du får med eltax. Logitech'n har og mye bedre lyd og du sier du vil ha en som er bra til film og spill. surround gjør den opplevelsen mye bedre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 surround er ikke alltids bedre da :/ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Sikker på det? Sett Master and Commander med surroundlyd? Tviler på det blir samme syke opplevelsen som med surround-lyd, er himla godt miksa luyd på den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå