DeeDee85 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bare lurte på hva andre med GTX kort ligger på temp i IDLE... Jeg ligger på 70 - 80 noe som jeg synes er høyt? Bruker Rivatuner til og måle med. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vannkjølt ligger kortet mitt på 45c med lav viftehastighet på radiatoren og normal RPM på pumpa. Full load er 51c~. Før jeg installerte vannkjølingsblokka på min 8800GTX målte jeg egentlig aldri temperaturen på kortet med stock kjøling - men kjøleribba var latterlig heit å ta på, så de ligger vel ganske høyt som standard. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bare lurte på hva andre med GTX kort ligger på temp i IDLE... Jeg ligger på 70 - 80 noe som jeg synes er høyt? Bruker Rivatuner til og måle med. 8342054[/snapback] Det er noen av kortene i 8800 serien som er slik desverre. Har selvt et GTS 320 som idler på rundt 70, og sniker seg tett opp under 80 m/load. Jeg har opplevd et par ganger, etter lengre tids spilling, at temperaturene har falt til henholdvis 45 og 52 grader. Om dette bare er en målefeil, eller noe annet, har jeg ingen idé om :/ Lenke til kommentar
Megern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fikk satt opp mitt kort til 100% og da går idle tempen til 48 grader Lenke til kommentar
sollie Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Samme her. mitt 320 gts idler på 60/65 men etter en time med TDU ligger det jevnt på 85 grader. Setter opp vifta til 70/80% i ntune så går det fint støy og varme messig.Da snakker vi om rundt 75 max(etter flere timer med TDU) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå