Gå til innhold

Lakkere skjermen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte på samme. men jeg kommer bare til å male fronten, med jevn over gang... det jeg gjør er rett og slett å teipe over bilde og bakre delen. og spraye i vei..

problemet er seff bakre del hvis den har mange hull. som mange har... men som regel kan man skru opp skjermen og fjerne dekselet. og dekselet er nettopp som regel kun den bakre delen, og slik kan man lakke denne også lett

Lenke til kommentar

Jeg har lakket skjermen min svart. I første omgang lakket jeg bare den bakerste delen. det jeg gjorde var ganske enkelt bare å ta av dekselet og lakke det med matt svart lakk på boks (30,- på europris :lol: ) og det ble veldig bra! Når jeg får tid skal jeg teipe til skjermen og lakke framsiden og.

Det er ikke vanskelig i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Jeg har også lakket skjermen min. Tok den helt fra hverandre, og spraylakket alle dekslene svart matt. Det ble meget bra.

Husk å legge flere tynne lag med 5 til 15 min mellomrom slik at det ikke renner, og at du lar lakke herde skikkelig før du setter det hele sammen igjen. Det måtte noen litt harhendte håndgrep til for å få den sammen igjen, og da var det greit at lakken var hard.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...