Gå til innhold

Defekt hiper Type-R480W,får MIST 500W i erstatning

Anbefalte innlegg

Hei, som dere ser i emne tittelen.

Jeg sendte inn en defekt Hiper Type-R 480W til Netshop. Har hatt stømforsyninga i ca 14-15 måneder.

Som erstatning sender de meg en MIST 500 W tilbake, På grunn av at Hipern Type-R er gått ut av produksjon. Hvordan er denne strømforsyninga i forhold til hipern?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den bråker mindre, er kjent for å være ekstremt stabil og om du har fått/får den med modulære kabler har du virkelig slått på stortromma med dette "byttet".

8341920[/snapback]

Tror jeg får den med inkl. kabler i pakken.

Lenke til kommentar
Du skal vel være glad Hiperen er ute av maskinen din. MIST er kvalitet.

8341940[/snapback]

Okei, ja jeg får håpe den funker bra da. Jeg synes nå den hiperen leverte det den skulle .helt til den bukket under, av en merkelig grunn. Jeg tror det som var feil med den var at den ikke leverte strøm lengre til 4-pins kontakten på HK.

Brukte eliminerings metoden før jeg sendte den inn:)

Lenke til kommentar

Har aldri sett en test hvor mist 500 er satt opp mot Hiper 480, men med tanke på de resultatene Mist har fått både i tester og i rykte vil jeg anse det som et meget bra bytte. Prisen er vel også ca 300 kr høyere.

(600 mot 900 kr). Uten at en skal se seg blind på det.

Tror du kan slå deg til ro med at Netshop har gitt deg et meget gunstig innbytte.

Lenke til kommentar
Har aldri sett en test hvor mist 500 er satt opp mot Hiper 480, men med tanke på de resultatene Mist har fått både i tester og i rykte vil jeg anse det som et meget bra bytte. Prisen er vel også ca 300 kr høyere.

(600 mot 900 kr). Uten at en skal se seg blind på det.

Tror du kan slå deg til ro med at Netshop har gitt deg et meget gunstig innbytte.

8341977[/snapback]

Ja, jeg tror og at Netshop er snill mot meg:)

blir morsomt å teste MIST'en, har aldri hatt en strømforsynng fra dem før. Så det blir å morsomt å se "om den leverer varene" ;D

Lenke til kommentar

Tror du vil bli fornøyd ja. Mine erfaringer med Hiper er at de har for stort avvik mellom det de leverer og det de lover. Hadde ustabil maskin med en Hiper 580W og byttet til Mist 500W. Maskinen har vært gullfin siden byttet. Hadde også en Hiper som "kuket" seg skikkelig bare man var borti kablene. Har muligens vært ekstremt uheldig, men de to Mist 500W jeg har hatt har aldri hatt et feilslag :)

Lenke til kommentar
Tror du vil bli fornøyd ja.  Mine erfaringer med Hiper er at de har for stort avvik mellom det de leverer og det de lover.  Hadde ustabil maskin med en Hiper 580W og byttet til Mist 500W.  Maskinen har vært gullfin siden byttet.  Hadde også en Hiper som "kuket" seg skikkelig bare man var borti kablene.  Har muligens vært ekstremt uheldig, men de to Mist 500W jeg har hatt har aldri hatt et feilslag  :)

8342078[/snapback]

Ja, da ser jeg fram til å få en MIST inni kabinettet:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...