P0nduz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Som topic sier skal jeg ha et såkalt "stuekabinett" og lurer på hvem av disse to jeg skal velge. Lian-li Silverstone Eventuelt andre jeg bør vurdere? Det viktigste er plass til 3harddisker. og 1 cd rom. Mulighet for å få et stille kabinett og gode løsninger. Og full atx støtte på hovedkort og strømforsyning. Takker for alle svar. Mvh Elronx Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Syntes den fra Lian Li var finere. Men så har jo den fra silverstone flere muligheter med tanke på plassering av vifter, plus at noen av disse kan være større. Den fra Lian Li har demping av harddisker, noe som kan lønne seg om du har 3 stk Selv om det følger med støydempingsmatter med silverstone kabinettet kan du jo montere det i Lian Li kabinettet også, men da blir jo det rimelig mye dyrere... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 har nok bestemt meg for å gå for lian-li kabinettet:) takker for svar hvertfall:) Støydemping kan vi ta senere:) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 har nok bestemt meg for å gå for lian-li kabinettet:) takker for svar hvertfall:) Støydemping kan vi ta senere:) 8343603[/snapback] Et utmerket valg Jeg ville også valg lian li fremfor silverstone anyday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå