Prox Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 har en Asus dvd spiller, men den har treg søketid, noe den egentlig ikke skal ha.... håper jeg, ihvertfall:) Uansett- den er innstilt på DMA, og jeg tenkte at jeg skulle oppgradere firmwaren, men på asus sine rotete sider fant jeg ingen.. noen som har en direkte løsning/link til problemet så ville jeg vært utruleg takknemlig god jul Lenke til kommentar
Prox Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Ingen som kunne svaret på dette? det nekter jeg å tro på! plz help!!! Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 "Asus E-616 DVD firmware" høyreklikk & COPY Gå inn på http://www.yahoo.com høyreklikk & PASTE! Jeg regner egentlig med at det ikke er ASUS som lager selve spillerene, tror det er en HITACHI GD-2500 uten å være helt sikker....... [ Denne Melding var redigert av: jan rune på 2001-12-29 02:07 ] Lenke til kommentar
Prox Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 jeg finner ingen firmware.. yahoo er jo bare en søkemotor.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå