Grievdus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 fins det et skydiver spill ? Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 http://www.geheee.com/games/skydive.html nei vet ikke av noe jeg men finnes sikkert... google is your friend Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 har prøvd google Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg vet det finnes et nesten nytt fallsjermhopp spill, basehopp ihvertfall, men vet ikke navnet eller om det har kommet ut. EDIT: Det er til PC tror jeg også... Endret 9. april 2007 av Atomics Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan jo skydive i spill som GTA San Andreas og Just Cause Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) hadde vært fint om du kunne gitt navnet hvis du kommer på det vill prøve å hoppe i falskjerm på andre spill en san andreas Endret 9. april 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå