Panic Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Zodiac En film basert på forfatteren Robert Graysmiths "Zodiac" og "Zodiac Unmasked: The Identity of America's Most Elusive Serial Killer Revealed". Filmen handler om morderen som tok livet av minst 37 personer i San Francisco-området på seksti- og syttitallet. En morder som aldri ble funnet, på tross av intens etterforskning... Imdb/Rottentomatoes rating: 7.9/86% Norsk premieredato: 18.mai Regissør: David Fincher (Seven, Fight Club, Panic Room) Skuespillere: Mark Ruffalo, Anthony Edwards, Robert Downey Jr., Jake Gyllenhaal, Brian Cox, Clea DuVall, Adam Goldberg, Chloë Sevigny, Rhonda Marie Alston, Andy Arness, Mark Bernier, Jules Bruff, Ezra Buzzington, Al Cacioppo, Geoff Callan Hjemmeside: http://www.zodiacmovie.com/ Trailer og klipp: http://movies.yahoo.com/movie/1809233125/trailer Forventninger: Endelig kommer det en ny film fra den legendariske regissøren David Ficher. Traileren ga meg ikke så store forventninger akkurat, men når jeg vet han er mannen bak filmer som Seven, Fight Club, The Game og Panic Room kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg. Rollelisten er også ganske tilfredstillende. Hva med dere? Endret 9. april 2007 av Panic Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg syns den ser kjedelig ut, rett og slett. Virker ikke som god, gammeldags Fincher-magi, dette Ser heller ut som en standard whodunit-thriller, men man skal aldri ta ting for gitt i Fincher-land. Det ser ut til at David Fincher blir filmens svar på Trent Reznor: Den forrige filmen hans skuffet og var standard, noe jeg frykter dette gjør også. Men ser fram til å bli evt overrasket. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Den blir nok kanskje ikke Fincher's beste, men tror fortsatt at den blir god Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tror ikke jeg kommer til å Kjøpe denne eller se den på kino, nei denne filmen Passer best å se på tv! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vi har allerede en tilsvarende tråd, Forventninger og forhåpninger til "Zodiac" heter den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vi har allerede en tilsvarende tråd, Forventninger og forhåpninger til "Zodiac" heter den. 8342356[/snapback] Selv om første post er veldig flott. Er den andre startet mye tidligere. Pluss at den har flere tråder. Derfor må jeg stenge denne. Men trådstarter er velkommen å poste innlegget i den forrige tråden. Hvis du trenger koden til innlegget ditt, send meg en PM. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg