Padrel Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg trenger et program til å laste ned hele eller deler av websider. Gjerne bare en filtype av viss størrelse f.eks. Man må for eksempel laste ned alle .zip filer på mellom 10 og 100mb fra et nettsted, finnes et sånt program? Jeg bruker idag webstripper, men er ikke helt fornøyd fordi man ikke kan laste ned spesifikke filtyper.......hvertfall ikke med gratisversjonen Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 offline explorer pro er finfint til det formål http://www.metaproducts.com/mp/mpProducts_...Detail.asp?id=2 Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 unix/linux: wget winodws: windows versjonen av wget (ikke anbefalt for point'n'click generasjonen) Lenke til kommentar
Neo Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 er ikke helt sikker, men jeg tror "Getright" også fikser biffen.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Bruker Teleport Pro, det er vel det beste jeg har brukt Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Flashget funker til det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå