Gå til innhold

Musikk: Ballade: Henrik Hauken - Fade Away

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig inspirert av "Karma Police" av Radiohead, hører jeg? (Har også hørt at den låta er inspirert av en Beatles-låt, så kanskje det var den isteden?)

Vokalen minner meg om en 80-talls sleazy franskmann med altfor dårlig retningssans innen musikk og svært liten selvinnsikt :!:

Jeg antar at det er meningen å parodiere ballader på den måten, og jeg vil si det funket veldig bra. Ikke noe å utsette på pianospillingen eller øvrig musikk sånn sett, ettersom det er en fin-fin parodi :)

Lenke til kommentar

Sangen var jo ganske bra den =) men er det meninga at vokalen skal være sånn? er det gjort med mening lissom? for den hørtes veldig dull ut og kom ikke godt nok fram i hvertfall. var så vidt jeg kunne gøre hva du sa jo =P hehe

Men selve musikken bak var bra komponert =)

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. Som Cun er inne på, så var meningen en parodi på latterlige kjærlighets-musikkvideoer ja. Sangen er inspirert av "Sexy Sadie" til Beatles (med Cohen vokal...)

Når det gjelder videoen, vet jeg at kameraføringen ikke er helt bra enkelte steder, men det er jo et one-man-show (med litt hjelp noen steder, + jenten i filmen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...