eLang Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei. Stiller dette spørsmålet på vegne av noen andre, har ikke sett på problemet selv. Det er snakk om en bærbar som skal brukes med en projektor. Problemet er at når man kobler inn projektoren skjer det ingenting. Maskinen må restartes for å få bilde via projektoren, men da er det ikke bilde på den bærbare, noe som er ønskelig. Hvordan få samme bilde både på pc og projektor? Et annet problem er at etter hver oppstart av pc-en må skjerminnstillingene stilles inn på nytt. Uavhengig av bruk av projektor. Noen som har noen forslag på problemet? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvilken maskin er det snakk om? Merke, model etc! Ulike merker/modeler har ulike måter å styre dette på Lenke til kommentar
eLang Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 det er en Toshiba satellite a100-570 Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kan desverre ikke hjelpe deg med denne, da jeg aldri har vært borti den! Men sjekk at siste versjon av skjermkortdriveren er lagt inn, og at det er rikitg driver! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når det gjeld innstillingane kan kanskje ein ny drivar løyse problemet. Du har ikkje nokre programmer som kan forstyrre det? For å få bilete på laptop og PJ samtidig må du utvide eller klone bildet, det skal du kunne gjere i avanserte innstillinger for skjermkortet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har du prøvd å stille på at du skal bruke begge skejrmene samtidig i "Egenskaper for skjerm" ? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Som sagt har jeg ikke sett pc'en endå. Får den om ett par timer. De som eier den mener at driverne er både de siste og rette, men jeg tviler litt. Lenke til kommentar
c-man Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 På en av funksjonstastene (F4 på min Toshiba) er det mulighet for å veksle mellom videovisning, enten på intern skjerm, både intern og på vga-utgang, eller bare på vga-utgang. For å bytte mellom modusene må du holde nede FN-knappen og så trykke på aktuell F-tast. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Virker nå. Var bare noen innstillinger. Men projektoren vil ikke vise film. Hva er årsaken til det? Alt annet funker greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå