smartingen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 trenger litt hjelp sitter i egypt å tenker hardt på hvilken moped jeg skal kjøpe... om en stund jeg lurte vel egentlig på hvilken moped som er best av derbi drd, peugeot xps eller yamaha dt? hvis noen hadde giddet å rangere de og forklare hvilken er best og hvorfor hadde det hvert super!! Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 kom igjenn da!! dere kan i allefall si hva dere syntes er best! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 yamaha 14 14 14 1 4 1 4 4 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) edit : såg ikke det var nevnt derbi drd , dette er og en veldig bra moped , med veldig bra og kraftig konstruksjon . kraftige dempere , og den har en motor som er hakket bedre en AM6 motorn som sitter i XPS og DT . Endret 9. april 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) edit : såg ikke det var nevnt derbi drd , dette er og en veldig bra moped , med veldig bra og kraftig konstruksjon . kraftige dempere , og den har en motor som er hakket bedre en AM6 motorn som sitter i XPS og DT . 8342097[/snapback] Jeg ville nok også gått for Derbi ja. Eneste jeg vet om XPS er at den kameraten min hadde, skjærte seg.. Men ksal du ha ny? Brukt? Trimmet? Orginal? Prisklasse? Ikke gidd å bump tråden bare det har gått et kvarter da. Vi på forumet her, vi jobber ikke akkurat med å svare på nye innlegg som dukker opp med en gang.. Endret 9. april 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 I dette tilfelle ville jeg gått for Derbi. Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 :!: var i et hastverk, derfor trengte jeg svar fort men ryktet om derbi er at det er spansk dritt...eller noe.. jeg vil ha en ny moped til 20000 + - peugeoten virker litt mer solid og det virker som den har litt mer kvalitet, pluss at derbien sin motor skulle ha litt problemer med motor etter trimming...har jeg hørt Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 har dere forresten en ide om en bedre sykkel (streetcross) altså til samme pris? og seff må den hvere ikke så vanskelig å få tak i pluss++ at den er lett å mekke på Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 :!: var i et hastverk, derfor trengte jeg svar fort men ryktet om derbi er at det er spansk dritt...eller noe.. jeg vil ha en ny moped til 20000 + - peugeoten virker litt mer solid og det virker som den har litt mer kvalitet, pluss at derbien sin motor skulle ha litt problemer med motor etter trimming...har jeg hørt 8352000[/snapback] derbien er mer solid en peugeoten når det komer til ramme og dempere , motoren derbien har tåler mer trim en motoren (am6 ) . Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 :!: var i et hastverk, derfor trengte jeg svar fort men ryktet om derbi er at det er spansk dritt...eller noe.. jeg vil ha en ny moped til 20000 + - peugeoten virker litt mer solid og det virker som den har litt mer kvalitet, pluss at derbien sin motor skulle ha litt problemer med motor etter trimming...har jeg hørt 8352000[/snapback] derbien er mer solid en peugeoten når det komer til ramme og dempere , motoren derbien har tåler mer trim en motoren (am6 ) . 8352536[/snapback] ok noen vet du om det er vanskelig å skaffe seg peugeot xps street cross? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) :!: var i et hastverk, derfor trengte jeg svar fort men ryktet om derbi er at det er spansk dritt...eller noe.. jeg vil ha en ny moped til 20000 + - peugeoten virker litt mer solid og det virker som den har litt mer kvalitet, pluss at derbien sin motor skulle ha litt problemer med motor etter trimming...har jeg hørt 8352000[/snapback] derbien er mer solid en peugeoten når det komer til ramme og dempere , motoren derbien har tåler mer trim en motoren (am6 ) . 8352536[/snapback] ok noen vet du om det er vanskelig å skaffe seg peugeot xps street cross? 8353697[/snapback] Derbi noe spansk dritt? For det første så er det ikke det. For det andre som kommer mange mopeder og andre sykler derifra. Blant annet Rieju.. Motoren og omegn på Derbien skal vel også være bedre enn det man finner hos sykler med AM6 motorer. Street cross? Supermotard mener du vel? Er vel bare å gå i butikken der de selger å kjøpe seg en slik det vel.. Endret 10. april 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har Yamaha DT sjølv å er VELDIG fornøgd med den.. Dødsbra å herlig speedometer.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har Yamaha DT sjølv å er VELDIG fornøgd med den.. Dødsbra å herlig speedometer.. 8354040[/snapback] Hø? Dødsbra og herlig speedometer? :!: Hva i all verden mener du med det? Er speedometeret til DT'n så pent at det gjør sykkelen veldig bra? Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 unskyld sa feil, mente street evo peugeoten ser jo bedre ut en derbien Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg har Yamaha DT sjølv å er VELDIG fornøgd med den.. Dødsbra å herlig speedometer.. 8354040[/snapback] Hø? Dødsbra og herlig speedometer? :!: Hva i all verden mener du med det? Er speedometeret til DT'n så pent at det gjør sykkelen veldig bra? 8354070[/snapback] Eg meinte at mopeden var dødsbra og speedometeret var herlig! Endret 11. april 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
A14 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er du lur (og ikke helt blakk ) kjøper du en dt 125ccm!!! Lenke til kommentar
smartingen Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Er du lur (og ikke helt blakk ) kjøper du en dt 125ccm! 8360702[/snapback] liker fart å spenning, derfor fryker mine forelsre min død om sekstenåring :!: så det blir nok ingen lett mc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå