Marrah Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Tok dette i påsken. Hadde litt lyst til å lage litt påskehumor. Noen som har forslag på noe som kunne vært bedre, annerledes så fyr løs?! Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg likte konseptet, og jeg lo litt da jeg så bildet. Det kunne gjerne vært litt skarpere i forgrunnen. Ut over det så hr jeg kreativitet på null, så der kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Marrah Skrevet 9. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Takk for det. Var et bevisst valg å ha fokuset på egget. Har noen varianter hvor alt er skarpt også. Flott at du lo, da lyktes jeg i å skape litt humor Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Det var ganske morsomt, jeg lo =) Litt annerledes enn de vanlige påskeeggene. Men var litt uskarpt i forgrunnen, jeg kunne gjerne tenkt meg å sett de andre bildene og. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Artig idè! Jeg ser for meg at det ville blitt penere om blodflekkene også hadde vært i fokus? Hadde du en annen versjon også? Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Drit bra idè, men syns det blodet blei litt "uekte" for min smak! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 'Blodet', eller hva det nå enn skal forestille, ser litt uekte ut, ja. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Bilde likte jeg, typografien derimot ville jeg endret. Litt mere luft over og under, og ikke kursiv. Velg heller en mer spennende font hvis det blir for dødt uten kursiv.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Haha! Genialt! Veldig bra utført bilde, men de to store blod-dråpene i nedre del av bildet, kunne vært litt mindre. Tok for mye oppmerksomhet når de var så store. Ellers, utrolig smart idé, og vel gjennomført bilde.. Lenke til kommentar
Marrah Skrevet 10. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Oj! Dette var utrolig gøy. Kjempehyggelig med kritiske kommentarer. Kommer til å legge ut en ny versjon så fort jeg får tid. Bloddråpene tror jeg imidlertidig ikke jeg kan gjøre mindre, men har noen andre versjoner. La ut samme bildet på photosight.org hvor jeg legger ut alle mine bilder, men det var ingen som kommenterte så trodde ikke det her var noe særlig. Derfor ble jeg så glad da jeg så at noen hadde svart nå. Utrolig bra at folk er kritiske! Takk for kommentarer!! Endret 10. april 2007 av Marrah Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Rip-off fra Jenni Tapanila. Litt fattig gjennomført i forhold til hennes (er ikke sikkert du har prøvd å rippe det, men det ligner veldig på et konsept hun hadde) Jenni sitt bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jenni Tapanila@ deviantART Lenke til kommentar
Marrah Skrevet 11. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Rip-off fra Jenni Tapanila. Litt fattig gjennomført i forhold til hennes (er ikke sikkert du har prøvd å rippe det, men det ligner veldig på et konsept hun hadde) Jenni sitt bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jenni Tapanila@ deviantART 8358358[/snapback] Oj! dette har jeg aldri sett før. Må si at det var bedre gjennomført enn mitt ja, men ideen jeg fikk har jeg fått i mitt eget hode;) Endret 11. april 2007 av Marrah Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jada, er sikkert en idè som er lett å få Nå er Jenni skikkelig proff på morbid humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå